hyvälääke mikä ei aiheuta juuri sivuvaikutuksia.ontaa rohkeamman olon.
pelkotilatpois
4
87
Vastaukset
- jukeri
Citalopram. Ei mitään sivu sivuvaikutuksia
- Artsi7
Mulle citalopram antoi järkyttävän olotilan ja oli pakko lopettaa sen käyttö 3 kuukauden jälkeen. Venlafax sopi ja rentoutti ja tuli rohkeutta, mutta aiheutti kyllä väsymystä ja saamattomuutta niin kuin masennuslääkkeet yleensä aiheuttaa. Tilapäisessä käytössä bentsot esim. Opamox ovat hyviä.
- THCinsinööri
Kannabis vaporisaattorista on parempi lääke kuin yksikään lääketeollisuuden myrkky. Olen käyttänyt vuosia kannabista kipuihin (mm. urheiluvammat ja tietzen syndrooma) sekä rauhoittavaksi lääkkeesi. No joo ja viihteeksikin, mutta kohtuullisen harvoin höyryttelen ns. turhaan. Hakkaa mennen tullen lääketeollisuuden kemialliset myrkyt eikä tule riippuvaisuuksia. Eikä sivuoireita. Ja ennen kuin aletaan laukomaan niitä vakiokliseitä, niin kannabis itsessään ei muuta ihmistä yhtään huonompaan suuntaan ja lääkekäytössä vain positiivisempaan suuntaan. Vuosien käytön jälkeen olen yhä aviomies ja kahden lapsen isä, ja ammatiltani automaatioinsinööri sekä kehitysryhmän jäsen. Kannabislääkityksen aloittamisen jälkeen elämänlaatuni parantui about kaikilla osa-alueilla. En tietenkään yllytä tällä ketään laittomuuksiin. Kerroin vain oman kokemukseni ja mielipiteeni.
- Artsi7
Uskon, mut helposti alkaa kukkiin sinivuokkoja ympärillä jos alkaa pössytteleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745