Mitäs aiotte tehdä nyt viikonloppuna? Aiotteko mennä naisia katsastamaan baariin?
Viikonloppu
27
96
Vastaukset
- SinkkuM84HKI
Varmaan tätä menen jonnekin katsomaan:
http://www.musicmarathon.fi/
Tosin en vielä tiedä kenen kanssa, ei oikein se kaveri jonka varaan olin laskenut seuran ollut kauhean kiinnostunut tuosta... - ölölölölöööö
Menen varmaan helvettiin.
- 8plus13
Menen naisen kanssa elokuviin
- californiabluee
Vedän jo pohjia ja kuuntelen musaa ja illalla baariin saunan jälkeen. Jos ei natsaa niin naapuris on varma pano jolta lohkee eli klo 3.45 viesti "moi mitä kuuluu" Vastaa aina et "ihanaa sä oot liikentees tuu kylään" Sellainen ei niin nuori varapillu.
- kilttiatm
Olen kotona koska olen atm.
- faktaaaa
Ja pysyt ATM:nä, jos pysyt kotona aina
- tuhmaätmi
Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!
- kilttiatm
tuhmaätmi kirjoitti:
Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!
En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii
- kymmenenpluskaks
kilttiatm kirjoitti:
En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii
Jumalauta kilttis! Mä vien sut baariin ja hommataan sulle muija! Saat elämääs sisältöä.
- mies-34
Laitan veneen vesille viikonloppuna, sitten saunon ja juon olutta.
- Munaotus
Relaamalla ei naisia saa. Pitää olla mahdollisimman vittumainen naisia kohtaan.
- Jännämies40
Minä ajattelin hakata naisia niin saan ainakin pillua.
Menen Jännämiehen luo, tietysti. Tehdään ruokaa, käydään kävelyillä, katsotaan telkkaria, saunotaan, tavataan hänen ystäväperhettään ja sellaista.
- 14plus8
Älä selitä! Taas läpi koko viikonlopun kaikkina kellon aikoina helkan tekstejä on ympäri suhteet ja tunteet palstaa. Tai oot tietenkin nokkela ja kirjoittelet viikonlopun ilman nimimerkkiä ettet jäis kiinni;)
Ajattelin vetää litran lekan Saaremaata pohjiksi ja illalla suuntaan Varissuon paikalliseen räkälään istumaan iltaa
- ölölölööööö
Huomenna kannattaa baariin mennä, ko baarit menee tuntiiaikasemmi kiinni, ko kelloja siirretään.
- yhleksäntoistaplusnaljä
Eikun myöhemmin. Tunti eteenpäin nääs.
- MarkFear
Ei sitä baariin kannata parhaita nuoruusvuosiaan viettävän varhaiskeski-ikäisen 40-50 -vuotiaan miehen yksin mennä, kun siellä kuitenkin kovaan ääneen ihmetellään sitä nuoren miehen yksin oloa, kun kaikki muut samanikäiset nuoret miehet sitä ovat tulleet kavereidensa kanssa hauskaa pitämään.
- thats.the.way
Ajattelin käydä naisen luona saunomassa ja rakastelemassa.
- ätmel
Ajattelin runkata vaihteeksi toisella kädellä.
- mies-30-vuotta
No mitäpä sitä muuta tekee kun ryyppää ja nai. Naiset on helppoja humalassa. Vaki pano tulee kohta kylään, tarjoon sille juotavaa ja sitten panen sitä.
- kossuvichyt
Siirretään taas kiltisti naama hymyssä suin kelloja tunnilla eteenpäin ja podetaan kunnon kankkusta.
- pilluotus
Huomenna baariin ja joku kulliotus saa multa taatusti
- gethigh
runkkaan ja poltan pilvee
syön
runkkaan ja poltan pilvee Pelaan videopelejä, katselen elokuvia, luen kirjoja. Samaa ensi viikko ja sitä seuraavan viikon alunkin..olis talviloma ja pääsiäisloma vielä tässä viikonlopun jälkeen. Ei siinä sen ihmeempiä. Tsemiä!
- angry_bird_
Tänään lepään, ja huomenna menen kuuntelemaan live-musaa. Siellä on naisia ja miehiä.
- eddf
Huomisen päivän istun pilkillä ja sunnuntain istun pilkillä. Lauantai iltana käyn yksin ravintolassa syömässä viimesen päälle. Sit iltasin katselen telkkua ja tarkistan rehvisivuilta onko tullut viestejä. Sen jo tiedän etukäteen ettei niitä ole.
Baari menee täällä todennäköisesti jo ysiltä kiinni, ei siellä naisia kyllä oliskaan. Enkä viitsi kaupukiinkaan asti lähteä. Illalla kympin kieppeillä vois ruveta jo maaten.
On se yhtä juhlaa ja villiä tämä sinkkuelämä maalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816