Juha Hänninen oli vaalityöntekijänsä kanssa että sitä mieltä, että tavan äänistäjä ei ymmärräasioita. Minä en ymmärrä kuulemma asioista yhtään mitään. Vaikka suomalaisten puolustaminen, isänmaallisten toimijoiden agendana.
Kokoomus- ylimielisyys
3
218
Vastaukset
- originelli
Jaaha, tuli vissiin kirjoitettua tuo tuohtumuksen aiheuttamassa kännissä. Tuo Oulun vaalipiirin Juha Hänninen kera vaalityöntekijänsä, olivat niin ylimielisiä varmuudessaan ettei tavan kansalainen voi olla perillä politiikasta, että alkoivat väittämään ettei kokoomuksella ole mitään tekemistä kriisimaille jaettavien miljardien kanssa. Jos Juha luet tämän, niin cry me a river. Perussuomalaiset on nyt tuloksissa toinen ja sinun porukka vasta kolmas.
Ps. Minä olen se jolle rupesit ylimielisesti selittämään potaskaa Taivalkosken S-Marketin sisäänkäynnin edessä. - jytkytijytkyti
Takkiin tuli kokkareille 8 paikkaa. Mutta Stubido on yhtä hymyä ja julistaa voittaneensa puolueensa edessä. Jossain mielikuvitusmaailmassa se taitaa elää..
- originelli
Tämä vaalitulos oli luettavissa jo maikkarin ja ylen viimeisistä vaalitenteistä. Muiden puolueiden puheenjohtajat olivat jo hyvin antautuneen ja alistuneen oloisia, etunenässä Stubb ja Rinne. Timo Soini taas hoiteli vaalitentit isäntämiehen varmuudella.
Ps. Kyllä minäkin petyin ja pelästyin kun ennakkoäänet tuli, mutta onneksi isänmaalliset suomalaiset aktivoituivat varsinaisena vaalipäivänä äänestämään Perussuomalaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709