Joku ihana ihminen neuvomaan että miten toimitte kun siirryttiin tänää kesäaikaan, pistättekö puregonin samaan aikaan kuin aina vai ns uuden ajan mukaan? Itselläni tänään viimenen pvä puregonia ja orgalutrania, huomenna irrotuspiikin vuoro enkä haluaisi pilata tätä nyt tuolla typerällä kellojem siirrolla :/
puregon ja kesäaika
pipsa7
2
104
Vastaukset
- Piinaviikolla
Itse ottaisin puregonin vanhaan aikaan ja irrotuspiikin kesäaikaan. Väli pysyy puregonissa tasaisena ja irrotuspiikissä tärkeää, että tuntimäärä pistoksesta punktioon on oikea. Onnea!
- pipsa7
Kiitos, jospa sitten otan sen noin ni menisi edes oikein. .irrotuspiikin aattelin ottaa ihan kesäajassa koska on laskettu tulevan punktion mukaan ni ei vara oo tunnin heittoja olla. .jospa tää nyt menis oikein ja kiitos vastauksesta ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764