Eiköhän se ollut Mixu nyt sitten tässä!

KovatOliPuheet

Kiitos ja Näkemiin. 3.5 vuotta oli aikaa saada edes tyydyttävä tulos, nyt tulos täysi NOLLA!

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sittenvasta

Vielä jäljellä peinikaliiberisen dildon työntäminen pyllyreikään, parit naiselliset itkut ...ja vasta sitten. Eiköhän Alajakin ole nyt hommansa tehnyt. Vois seki mennä hoidattamaan akneaan muualle kuin jalkapallokentille...

• Paatelaisen.kyvyt.nähty

Joo. Paatelainen vaihtoon. Mitä nopeammin sen parempi...

• rrupinaama

mitä se alaja siellä tekee.... ei ainkaan mitään järkevää

• hoh-hoijaa

Prkl. Olis Paate ollu edes miehinen mies eikä Kalle Päätalon kirjojen terviisimies.
      Ennen ottelua hehkutti omaa joulukuusi-srategiaansa ja ottelun jälkeen väheksy pelaajansa liian löysiksi tämän tason otteluun. Tämän tason otteluun kysyn vaan, p-irkkujen maalitykki häslää jossain Turkin ynnämuut-tason pallonniistäjä-sakissa ja muutkin on tähdistä kaukana, joukkueidensa työjuhtia.

Taso oli kutosdivaria eikä ja tähänkin suomi oli läysä, huh huh.

Missä on Paaten vastuu esityksestä joka vääntyi pahasti komedian puolelle, itse valittu taktiikkka itse valisemilleen pelaajille.

Joulukuusi voi olla hyvä taktiikka, mutta vain jos pelaajat on tietyn tasoisia, tälle nyt nähdylle joukkueelle se on arsenikkia kurkkuun. Kaverit ehkä ymmärtää mitä pitäisi tehdä kentällä, mutta kun taitotaso ja kunto ei riitä joulukuuseen.

Tätä ei Paate saa ymmärrettyä.

• peewow

mitä englantilaiset vedonlyöntifirmat tarjoo kertoimiksi Mika Miau Paatelaisen erottamisesta?

• VaikkaKuuselanMara

Toivottavasti lähellä ykköstä on kerroin, sillä tolla hyypiöllä ei ole kuin suuret puheet ja pienet teot. Ollaan menty vaan alaspäin Paateron valmennuskauden aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31