kannattaako vaihtaa xbox( 3peliä 2ohjainta dvd-setti) gamecubeen(9peliä 2ohjainta 2muistikorttia)?
uusi xbox melkein puolet kalliimpi kaupassa mutta gc:ssa tulee 6 peliä enemmän (n.50e kpl => 300e)
tosin gc:ssa melko köyhästi miellyttäviä pelejä (ei yhtään todella hyvää autopeliä!!!) en ole paljon gc:lla pelaillu...onko grafiikka verrattuna xboxiin mistään kotosin? entä ohjain?
jälleenmyyntiarvo muutaman vuoden päästä?
xbox vaihto gc
5
482
Vastaukset
Paras autopeli cubelle taitaa olla burnout 3,mikä löytyy boxille kanssa.Paras autopeli valikoima taitaa löytyä ps2-osastolta.
Grafiikka taitaa olla jotain ps2:en ja boxin väliltä.Eli on kyllä jostain kotoisin.Varsinkin cubelle "lähiaikoina" tulevat pelit näyttävät varmaan upeammalta kuin mikään mitä on aikaisemmin nähty millään konsolilla.Kuten resident evil,zelda,jne.Mutta niinkuin me tiedetään,grafiikkahan ei määritä konsolin hyvyyttä,vaan pelit.
Tuohon cuben ohjaimeen olen itse ollut varsin pettynyt.Mitä 2D-pelien(ikaruga,viewtiful joe,ResEvil pelit) ohjaamiseen tulee ristiohjaimella,niin se on AIVAN HIRVEÄ.Perinteisiin 3D-peleihin ohjain on ihan hyvä.Toiset olkapää napit ohjaimessa,eivät kyllä olisi olleet pahitteeksi.
Noin yleisesti,tietysti kannattaa valita se alusta minkä pelit miellyttävät eniten sillä hetkellä.Itselleni cube oli jo pakko-ostos pelkästään zelda ja resi-pelien takia.- ville91
Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi
- järkee...kö?
ville91 kirjoitti:
Ei ole minun mielestä mitään järkeä vaihtaa mihinkään game cube leluun pidä ihmeessä xbox koska siinä on paremmat graffat parempia pelejä mahtuu vaikka leffoja/pelejä/musaa kovalevylle ei ole mitään huononpaa kuin game cubessa paitsi että xbox on kooltaan isompi
mulle on yks hailee minkä kokonen kone on. xboxin kovalelylle ei voi ilman modausta laittaa muuta ku musaa cd:ltä. mun mallissa on vieläpä se paska cd/dvd-asema jolla ei voi kuunnella ku aitoja cd:tä! tiedän että xbox on kaikin puolin parempi kone (mm.graffa, dolby digital!!!!,...) mutta kun jos vaihdan saisin uuden lelun leikittäväks ;) ja 9 peliä joita en ole ennen pelannut! myisin loput mulle jäävät xbox pelit pois (9kpl => ainaki 90e). eli myytyäni/vaihdettuani xbox ohjainta dvd-härdelli 12peliä gc 2ohjainta 2muistikorttia 9peliä jäisi minulle käteen vähintään 90e jolla voisin ostaa oikean dvd-soittimen (joka toimisi myös cd-soittimena)!
- asdad
Älä vitussa! Kun xbox on siis kalliimpi, mutta sille julkastaan paljon enemmän pelejä, ja pelit halpenee paljon nopeammin, joten rahaa säästää helvetisti.
- crisutan
Kannattaa todellakin vaihtaa, olen GC:N omistaja ja täysin tyytyväinen siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899