http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/04/05/matkaopas-suvaitsevaisille/
Rakastan Afrikkaa ja afrikkalaisia, mutta en halua tuoda Afrikkaa Suomeen. Minulle monikulttuuri on elämistä ihmisten parissa heidän omissa kulttuureissaan.
Afrikassa olen kokenut elämän monimuotoisuuden uudella tavalla. Afrikkalaisilla on aika, meillä suomalaisilla kello. Afrikkalainen ymmärtää, ettei ihmisen pidä otsasi hiessä leipäänsä ansaita. Afrikkalainen elää tässä ja nyt, eikä hän kerää krääsää ympärilleen. Hän ei tarvitse jääkaappia, koska huomista varten ei tarvitse hamstrata ruokaa. Kun on juhlan aika, afrikkalainen taikoo juhlavaatteet ja jostain taiotaan häihin juhlaruokaa enemmän kuin Suomen rikkaitten häissä on syötävää.
Sitten tulevat valkoiset auttajat. Afrikkalaiset katsovat älypuhelinta VHM:n kädessä ja miettivät, minäkin haluan. Ja niinpä, astu romulaivaan. Pian he ovat täällä. Eivätkä he ole täällä onnellisia. Ei ole ihmisarvoista elää toisten autettavana, koska jokainen meistä haluaa pärjätä itse – omilla käsillään. Kaukana perhe, suku, ystävät, kyläyhteisö.
Matkaopas Suvaitsevaisille
654654654654
1
<50
Vastaukset
mut nehän on mustia persun kanssa samoissa kuvissa !?! nyt kukkahatut saa paskahalvauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764