Jos ei rahaa

MökinRemppa

Olen 45-nainen. Sain opiskelija porukan korjaamaan perintömökkiäni. Sovin poikien kanssa kohtuullisen könttäsumman kesätöistä. Käydessäni katsomassa korjauksen etenemistä. Jäin piharakennukseen yötä. Illalla paistoimme makkaraa ja juttelimme olutta maistellen. Joku heitti ajatuksen urakan maksamisesta luonnossa. Meitä kaikkia nauratti.
Tuli mieleen vuosi sitten tapahtunut ero. Teitoisuus kuinka mieheni oli harrastanut vieraita naisia koko liittomme ajan.
Sanoin ettei se ollut rahasta kiinni. Jos vain kelpaisi heille voisin jäädä, mutta jokaisen pitäisi naida ainakin kerran. Jäin lopulta koko kesäksi.
Asia tuli mieleen kun sain eilen viestin, "Kiinnostaisiko sisustussuunnittelijan kesätyöpaikka."
Oliko viime kesä prostituutiota?

11

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ollut...mäkin voisin tulla remonttireiskaksi missäs sun mökki on?

• perintömökkiä

Eihän tuossa mitää prostituutiota vaan järkevää ja terveellistä vaihtokauppaa.
      Ylläpidit kauniilla tavalla miesten työmotivaatiota ja rentoutusta. Vaihtarina sait mökin kuntoon ja terveellistä spermaa, se ylläpitää naisen terveyttä useammallakin eri tavalla.

Itse tein kesälomalla pienen sisustusrempan. Maksuksi sain aina kun halutti. Työn valmistuttua nainen kysyi kivasti ”paljonko jäin vielä velkaa”. Kävin sitten yllytettynä perimässä vielä muutaman ”myöhästymismaksun”. Toivottavasti hän on keksinyt ensi kesäksi uutta rempattavaa ettei tarvitse etsiä uutta kesätyöpaikkaa.

• Remppaaa

Minun vanha ukko on tompelo. Ei välitä kun remppaa tekevät nuoret on iltasin sauna mökissä naimassa. Minä ainakin nautin kun saa. Kai olen huora kun miehenekin hyväksyy rttä panevt kaiken yön.

• remonttiporukkaa

Itsellänikin menossa samanlainen mökkiremontti viiden opiskelijan voimin. Olen 39- vuotias nainen. Menin juhannusviikolla grillaamaan rakennusmiehille. Kuningas alkoholia kun olimme sitten nauttinut, niin ehdotin että voihan maksun hoitaa muutenkin kuin rahana. Tarkoitin mökin käyttöoikeutta aluksi, mutta yksi nuorimies heitti niin että luonnossa. Vähän hämmästyin, mutta myönnyin kuitenkin. Olinhan ollut ilman munaa jo usean kuukauden. Ja nuoret miehet kiihottivat minua.
      Alunperin ei ollut tarkoitus rempata kuin saunarakennus, mutta porukka halusi jäädä remonttihommiin pidemmäksi aikaa, ja kerta työstä ei rahallisia kuluja tule, niin tällä hetkellä remontissa on tuparakennus. Minulle on lääkäri todennut etten voi saada lapsia, joten kumia emme ole käyttäneet. Vielä on sitten jäljellä vanha aitta, jos porukka "haluaa" jatkaa ja itsellä paikat kestää. Tuo on hyvä idea että "paljonko jäin velkaa". Täytyykin käyttää sitä vielä, niin ei syksyn ankeus pääse masentamaan, nyt kun on päässyt nuorien orien makuun.

• täällä olisi sähkömies valmiina "vaihtokauppaan" ;)

• Kylppäri

Mä tarvisin kylppäri rempan, ois kyllä kiva tollanen maksutapa

• milloin olisi tarvetta ja missä päin?

• Kylppäri kirjoitti:

Mä tarvisin kylppäri rempan, ois kyllä kiva tollanen maksutapa

Tutustutaan kylppäriin apua löytyy

• Sähkömiki

Aivan oikein teit...Täällä sähköasentaja Keski-Suomesta jos sähköasennuksia tarvitset niin"luonnossa"maksu käy vallan mainiosti.Tiedustele

• VapaaMökkiläinen

Olin viime kesänä menossa mökilleni keskisuomeen ja vähän harmitti rästiin jääneet työt. Aiankin viikko, puolitoista siinä menisi ennenkuin pääsisin nauttimaan lomastani, ajattelin ajellessani. Käännyttyäni pois moottoritieltä Jyväskylään menevälle tielle, huomasin tien vieressä liftarin. En yleensä ota niitä kyytiin, mutta nyt halusian juttuseuraa. Kaveri oli menossa pohjoiseen päin ilman mitään aikataulua. Insinööriopiskelija ja ihan mukavan oloinen, ehkä pikkusen ylipainoinen. Iste kerroin meneväni mökille ja ennenkuin itse tajusinkaan, olin jo kertonut hänelle, että tarvitsin vähän apua mökin töissä. Kaveri (Juha) kakistelin hetken ja sanoi itse olevansa vähän vähissä varoissa, joten jos se sopisi, hän voisi kyllä auttaa. Niin minä sitten sain hyvän ja taitavan työmiehen. Hän löaittoi vanhan ruohonleikkurinikin kuntoon. Huolsi perämoottorin, katkoi risuja ja maalasi saunan seinät. Kiinnitti laiturin paremmin, mutta mikä ihaninta, hän oli myös taitava sängyssä!!! Jo ensimmäisenä iltana aterian ja parin viinilasillisen jälkeen huomasimme vetoa toisiimme ja siitä se alkoi. Viikon homma venähti kahdeksi viikoksi, ennenkuin hän jatkoi matkaansa, mutta tällä kertaa junalla, sillä maksoin hänen matkansa eteenpäin ja evääksi annoin vielä kunnollisen palkan.

Kesän jälkeen sain hänestä oivan alivuokralaisen. Tosi hän katosi ulkomaille työharjoitteluunsa, mutta toivon, että saan pitää hänet vielä hänen viimeisenäkin opiskeluvuotena. Yhteisen hyödyn vuoksi.

• Fiksaaja

varsinais-suomesta löytyis automekaanikko joka korjailee pikkuviat kätevästi ja hoitelee myös samaan kauppaa naisenkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe