Jos työkaverinainen pakoilee?

Hesan keskustassa

Osaisiko joku kertoa miksi näin tapahtuu? Tuo nainen tuli muutama kk sitten taloomme työhön. Alusta alkaen Hän on ohimennessään ja oikeastaan aina kun kohtaamme katsonut minua pitempään kuin sen normaalin vilkaisun.

Mutta...aina kun minä katson Häntä, niin salamannopeasti Hän kääntää katseensa kelloon, maahan tai mihin ihmeeseen tahansa tai alkaa kaivella laukkuaan tai jotakin muuta epäluontevaa. Ja kuitenkin hetken kuluttua jos Hän kulkee ohi, niin Hän katsoo niin kauan kunnes minä vilkaisen Häntä...Hän kääntää taas päänsä alas...ja sama toistuu...

Ja jos menen samaan taukotilaan niin Hän ampaisee ulos nopeammin kuin ehdin sanoa moi? Muut naiset kyllä rupattelevat kanssani ihan henkeviäkin...Niin sinkut kuin rouvatkin...

Olen tavallaan vaivautunut mutta samalla tuo hiljainen silmälaseja käyttävä sievän kokoinen nainen on alkanut kiinnostaa minua eronnutta äijää. Ikäkin kun olisi sopiva...

Voisiko kiinnostuksen tunne olla molemminpuolinen?

23

2395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N23

Taitaa tuo nainen olla ihastunut ja ujostelee siksi. Yritäppä päästä juttusille varovasti =)

• Naisena arvelisin, että työkaverisi on joko pitää sinua kiinnostavana tai sitten olet hänestä jotenkin muuten kummallinen.

Minä olen muuten kuvitellut, että työkaverit tervehtivät toisiaan ja vaihtavat muutaman kohteliaan sanan kohdatessaan. Eikö teillä tehdä niin? Vai oletko sinä ainoa huonotapainen?

No, puhumalla asiat selviävät.
      Jos olet kiinnostunut, ehdotan, että valitset sopivan kahdenkeskisen hetken ja kerrot omista ajatuksistasi. - Aluksi voisit tietysti alkaa tervehtiä häntä iloisesti aina kun tapaatte.

Kerro meillekin, kun saat selvitetyksi, mistä on kysymys ja miten asia edistyy.

Hymy huuleen ja pilkettä silmäkulmaan!

• Hesan keskustassa

Orvokille!

Yritän olla juuri tuollainen hyvätapainen kaikin puolin...jos tietäisit työpaikkamme niin ymmärtäisit Sinäkin, että hyvät tavat ja kunnon käytös ovat ihan "elinehtoja" työssämme.

Sitä ystävällistä tervehtimistä olen yrittänyt soveltaa kaikkiin, myös Häneen. Sen sekunnin kestävä vilkaisu ja nyökkäys ovat ainoat, mitä saan irti Hänestä.

Juuri siksi olenkin pyrkinyt samaan taukotilaankin, sinne minne en oikeastaan kuuluisikaan. Samalla sekunnilla Hän poistuu...

Kai sitten kuulun siihen inhokki-ryhmään.Yääää...*pillittää* (leikisti)

• optimisti
        Hesan keskustassa kirjoitti:

Orvokille!

Yritän olla juuri tuollainen hyvätapainen kaikin puolin...jos tietäisit työpaikkamme niin ymmärtäisit Sinäkin, että hyvät tavat ja kunnon käytös ovat ihan "elinehtoja" työssämme.

Sitä ystävällistä tervehtimistä olen yrittänyt soveltaa kaikkiin, myös Häneen. Sen sekunnin kestävä vilkaisu ja nyökkäys ovat ainoat, mitä saan irti Hänestä.

Juuri siksi olenkin pyrkinyt samaan taukotilaankin, sinne minne en oikeastaan kuuluisikaan. Samalla sekunnilla Hän poistuu...

Kai sitten kuulun siihen inhokki-ryhmään.Yääää...*pillittää* (leikisti)

Keksin vielä yhden mahdollisen syyn hänen poistumiselleen... Haisetko ehkä pahalle? ;)

Jos vastaan kieltävästi, sinun on suorastaan pakko ryhtyä ensimmäisen tilaisuuden tullen juttusille ja selvittää asia! Puhumalla asiat selviävät, ja kuka tietää mitä mukavaa siitä vielä voi seurata...

Kun silmäsi eivät enää punoita, tartu itseäsi niskasta ja kerro sitten meillekin miten kävi!

Tsemppiä ja hauskoja hetkiä!
        toivottaa jo uloskirjautunut Optimisti-O

• Hesan keskustassa
        optimisti kirjoitti:

Keksin vielä yhden mahdollisen syyn hänen poistumiselleen... Haisetko ehkä pahalle? ;)

Jos vastaan kieltävästi, sinun on suorastaan pakko ryhtyä ensimmäisen tilaisuuden tullen juttusille ja selvittää asia! Puhumalla asiat selviävät, ja kuka tietää mitä mukavaa siitä vielä voi seurata...

Kun silmäsi eivät enää punoita, tartu itseäsi niskasta ja kerro sitten meillekin miten kävi!

Tsemppiä ja hauskoja hetkiä!
        toivottaa jo uloskirjautunut Optimisti-O

Hei nyt lähdet siitä Suutas soittamasta! Mähän käyn saunassakin monta kertaa viikossa...ai niin vaihdetaanks noi sukat jouluks pestyihin vai uusiin? Ei se sitä pitäis olla.

Ja sitä paitsi mehän ollaan nytkin molemmat töissä. Tosin ihan eri puolilla taloa. Ja hei silmätkin punottaa näköjään vielä niin pahasti että ei oo asiaa kysymään mitään ;).

Kysyminen ei ole mun rohkeudesta tai ujoudesta kiinni. Hänet olis suorastaan pakko pysäyttää puoliväkisin ja se luultavasti olis vihonviimeinen tikki.

• pumpernikkelinainen

Joko se nainen on sinusta kiinnostunut ja siksi ujostelee ja on vaivaantunut. Tai sitten hän on huomannut kiinnostuksesi mutta ei ole itse kiinnostunut, ja välttää antamasta sinulle vääränlaisia merkkejä (siis katseita tai tilaisuutta jutella) ettet alkaisi "kuvitella" mitään. Vaikea sanoa enempää tilannetta näkemättä, viisainta lienee antaa ajan kulua ja katsella, jospa käyttäytyminen siitä muuttuisi johonkin suuntaan. Oletko muuten varma että nainen on sinkku?

• raimo

naiset... viimeistäänhän tollasesta käyttäytymisestä se huomio herää ja ei vielä haluta antaa väärää vaikutelmaa. Eiköhän se normaalisti käyttäytyminen toimis vähän paremmin.

• Hesan kesk...

Mutta kun en pääse edes kysymään... En ole inhotus ja käyttäydyn hyvin. Niin että höh.

• nainen
        Hesan kesk... kirjoitti:

Mutta kun en pääse edes kysymään... En ole inhotus ja käyttäydyn hyvin. Niin että höh.

Se ainakin kertoo jotakin! Naisena veikkaan että hän ei ole susta kiinnostunut, koska Helsingin naiset ovat yleensä aika reippaita. Joten luulen että jos hän on susta kiinnostunut, hän lähestyisi sinua! Joten varmaan parempi etsiä uusi kohde...Muualta kuin työpaikalta!!!!

• Hesan keskustassa
        nainen kirjoitti:

Se ainakin kertoo jotakin! Naisena veikkaan että hän ei ole susta kiinnostunut, koska Helsingin naiset ovat yleensä aika reippaita. Joten luulen että jos hän on susta kiinnostunut, hän lähestyisi sinua! Joten varmaan parempi etsiä uusi kohde...Muualta kuin työpaikalta!!!!

En näe Häntä aina edes viikottain, työpaikkamme on niin iso. Mutta niin kai se on kuten sanoit. No, ajatus oli kaunis. Ja niin on tuo nainenkin. Voi voi...

• nainen

En näe Häntä aina edes viikottain, työpaikkamme on niin iso. Mutta niin kai se on kuten sanoit. No, ajatus oli kaunis. Ja niin on tuo nainenkin. Voi voi...

Ikä noin?

• Iso L
        nainen kirjoitti:

Ei helsingin naiset oo mikään oma rotunsa jonka käyttäytymistä voi yleistää!! Onhan meitäkin monenlaisia tottakai, ja helsingissä asuminen / työskenteleminenhän ei edes helsinkiläistä tee, joten mistä tiedät vaikka se ois lande. joten alkuperäinen kirjoittaja, älä hätäänny, luulen että hän hyvinkin on kiinnostunut! jos hän pitäisi sua epämiellyttävänä niin varmasti ei hötkyilis noin. tietysti voihan olla että ensin nainen ihastui suhun, mutta on silti varattu eikä halua vaarantaa suhdettaan. Mutta ota selvää! tsemppiä!

• mä vaan
        nainen kirjoitti:

Ikä noin?

Hänellä on vaaleat hiukset ja silmälasit

• Hesan keskustassa
        nainen kirjoitti:

Ikä noin?

Moi! Mihis niitä tietoja tarvitaan? No voin sanoa, että kyse on arviolta n. 30-35v henkilöstä. Tosin naisen ollessa kyseessä ikähän on liukuva käsite. Vois kai sanoa 30 /- 10v...

Ja vaalea kai? Olen niin hartaasti seurannut olemusta ja kasvoja etten ole ihan varma. Kyllä se varmaan oli vaaleanruskea. Ihan totta, en ole varma hiuksista.

• Hesan keskustassa
        mä vaan kirjoitti:

Hänellä on vaaleat hiukset ja silmälasit

Hyvä että autoit, olinkin itse epävarma asiasta. Autas vielä meidät johonkin kaksistaan niin, ettei Hän pääse "pakoon".

• Leijonamieli

Hei!

Naiset ovat joskus vähän kummallisia, myönnetään. Oletkos kokeillut päinvastaista keinoa. Älä kiinnittä tähän naiseen "minkäänlaista" huomiota. Tietysti voit tervehtiä, mutta sen kummemmin et jää häntä "silmäilemään". Voihan olla, että hän on hyvinkin kiinnostunut, mutta nainen, joka on esim. ujo, voi säikähtää saamastaan huomiosta, jos ei ole siihen tottunut. Tai jos hänellä on aikaisempia kurjia kokemuksia miehistä, hän voi olla sen vuoksi hieman varpaillaan. Yksi vaihtoehto tietysti aina on - joskaan ei niin mukava - että hän on varattu. Ota toki selvää asiasta! Kun samassa työpaikassa olette, selville saat sen varmasti.

Toivotan onnea valloitusyrityksessäsi!

• Hesan keskustassa

Kaunis ajatus...viidakkorumpu on kuitenkin niin tehokas että sehän olisi uusi tilanne jos tieto kyselemisestä kantautuisi asianomaisen korviin? Ymmärrät kai, leijonanmieli, mitä tarkoitan?

• Hesan keskustassa kirjoitti:

Kaunis ajatus...viidakkorumpu on kuitenkin niin tehokas että sehän olisi uusi tilanne jos tieto kyselemisestä kantautuisi asianomaisen korviin? Ymmärrät kai, leijonanmieli, mitä tarkoitan?

Koska huomaan sinun saaneen varsin yksipuolisia ohjeita, haluan antaa vielä yhden:

Kiedot vahvat kätesi kaunokaisen upeiden hiusten ympärille ja raahaa hänet luolaasi...

Saatte sitten yhdessä kuunnella viidakkorumpujen kumua...

• Hesan keskustassa
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Koska huomaan sinun saaneen varsin yksipuolisia ohjeita, haluan antaa vielä yhden:

Kiedot vahvat kätesi kaunokaisen upeiden hiusten ympärille ja raahaa hänet luolaasi...

Saatte sitten yhdessä kuunnella viidakkorumpujen kumua...

Tuota...en kyllä taida ihan noinkaan menetellä...ajattelin odotella sitä tilannetta jolloin todella olemme kahden kesken. Tilannetta jossa kumpikaan ei pääse välttämään sanailua...

Pikkujouluissa odotin tuota naista kuin nousevaa kuuta...turhaan. Niinpä olinkin sitten huonolla tuulella...minä kun haluan kilpailuissakin saada juuri kultaa, en hopeaa enkä lohdutuspalkintoja.

• leijonamieli

Hei!

Voihan sitä ohimennen kysellä, eikö? Vai etkös edes tiedä naikkosen nimeäkään? Pakkokos sitä on heti rynnätä esim. kyseisen henkilön parhaan kaverin juttusille! Salapoliisityö on joskus perin helppoa, sinne vaan tyrkylle ja lähelle seisomaan, kyllä se siviilisääty siitä jotenkin selviää puheista, luulenpa! Jos vaikka nainen ei puhukaan, kai hänellä on joitain kavereita, jotka häntä osaavat juttuttaa. Ja sinä tietysti seisot sopivasti siinä lähellä salakuuntelemassa juttuja;) Mitä tässä nyt pikkutunneilla hassuja heittelen, mutta joskus kaikki on vain mielikuvituksesta kiinni!

Kaukorakkaus on joskus kuluttavaa:)

• edes vilkaista enää

miespuolisia työtovereita ?

Hei haloo !!!!!!!!!!!!!!!

jos huomaat että joku vilkaissut sinua niin hetikö sillä on jotain mielessä. eikös silmät ole katselua varten ?

• Leijonamieli

Hei!

En tiedä tarkoititko viestin minulle, mutta taisit ymmärtää vähän väärin. Katselenhan minäkin miespuoleisia uroksia - ja ihan mielelläänkin sitäpaitsi;) Mutta tarkoitin kirjoituksellani sitä, että jos tämä kyseinen nainen on ujo, hän voi hämmentyä saamastaan huomiosta. Onhan sellaisiakin ujoja tapauksia olemassa, eikö?

• ujo nainen

Heh, tuohan voisin olla vaikka minä! Eli minä ainakin allekirjoitan, että nainen voi käyttäytyä noin ollessaan kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229