kuulon alenema! sädehoihoidon jälki seuraus???

oyk-89

onko ketään jolla samat oireet/tietoa?? asiasta.. varmaan harvassa hakemani?? itse pärjään "kojeen" kanssa!!! :)

13

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu aivan siitä mille alueelle se hoito on päähän annettu.
      Vaurioittaa kyllä ympäristöäkin jonkin verran.
      Vaikuttaa niin moni asia.

• oyks-89

joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!

• tylttä-kommentti
        oyks-89 kirjoitti:

joo todellakin!! huomaa että ei kokemusta! asiasta??? no lähinnä niskan alueelle " korvien taakse"!!

et viestissäsi kertonut minne joten arvaaminen on mahdotonta vaikka kuin olisi kokemusta, katso peiliin

• oyks-89

edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!

• minäkin-potilas
        oyks-89 kirjoitti:

edelllenkään ! ei sulla "kokemusta"!!! kyllä se? joka on ollut säde hoidossa?? "kasvain" leikkaus! hoito muoto! ja selvinnyt siitä!!!????? niin tietää??? ja mikä "alue" sulle? sädetetty!!!

on tainnut vaikuttaa aivoisikin, huomaa tekstisi sekavuudesta, ei päätä ei häntää

• ELÄMÄN-KOULU

no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(

• kölkynhölkyn
        ELÄMÄN-KOULU kirjoitti:

no mee "potilas" ELÄMÄN kouluun!!! näköjään sulla ei AIVOJA OLEKKAAN!!!! :) no kyllähän täälä tosiaan kaikki "avo" potilaat pääsee kommentoimaan.... huh huh :(

olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.

• oyks-89 kirjoitti:

Oletko aloittaja?
        Mistä tiedät ettei ole kokemusta asiasta, itse asiassa erehdyt.
        Kokemusta on omalta kohdalta ja muutaman tuttavan kohdalta.

En olisi ottanut kantaa koko asiaan jos olisin arvannut sen aiheuttavaan riitaa.
        Eiköhän me syöpäpotilaat voitaisi keskustella ilman ilkeilyä, piikittelyä, toisen vähättelyä ja riitaa.

• oyks-89
        kölkynhölkyn kirjoitti:

olet kyllä oiva esimerkki henkisesti sairaasta avo-potilaasta. jospa sulkisit suusi niin joku voisi erehtyä pitämään sinua jopa täysijärkisenä.

eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(

• ei-kandee
        oyks-89 kirjoitti:

eipä tänne kannate kirjoittaa....?? "katkeroituneita" potilaita elämälle vain....! :(

Niin näkyy olevan. ensin kyselee ja kun joku vastaa asiallisesti niin lähtee mollaamaan. taitaa olla joku ihmeen hiihtolittolainen,

• minä-potilas

Hei kamuttaja, voiko sinulta kysyä muutakin syövästä, tiedätkö, oletko potilas vai hoitohenkilökuntaa???

• En ole muuta kuin syöpäpotilas.

• kuha-kysyin
        kamuttaja kirjoitti:

En ole muuta kuin syöpäpotilas.

O.k. ei sitten enempää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1460
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1238
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      978
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      920
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      812
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      794
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      790
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32