Hei oon 14 vuotias tyttö jyväskylästä ja tahtoisin kovasti pukeutua emo/scene tyyliin. Mitä tarvitsisin? Laittakaa emo ja scene tytöistä kuvia joista voisin ottaa inspistä?
Onko suomessa enää yhtään scene tai emo tyttöä joka esim vloggaisi? Linkkejä sellaisiin?
Haluisin olla emo/scene. Auttakaa?
Emotyttökö
4
180
Vastaukset
- Wednesday13
Pari vloggaajaa on esim. Mary Deadwonderland, Oona Von Octopus, Domo Gay (ei taija tehä enään videoita), Vera Shinikaru. Ja niitten kuviata saat varmaan inspiraatiota ja niillä on hius- ja meikkivideoita kans :)
- 10101001919191
mäki haluun ollla emo scene onneks mun äiti on kampaaja nii se suostuu tehä mulle sellaset hiukset
- tyttöjkl13
Hei! Mäkin jkl tyttö 13v. Ja itekki suuntaan scene/emo tyyliin. Voitaisko jutella jossain?
- Nallepuhhh
Onks sulla kikkii? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764