Muistan lukeneeni joskus jostain rottia käsittelevästä artikkelista, että rotille ei saa antaa lihaa, koska se tekee rotista verenhimoisia ja ne voivat sen jälkeen vahingoittaa ihmistä esim. puremalla. Onko tämä totta? Oletteko te antaneet rotillenne lihaa ja jos olette, niin miten se on vaikuttanut rottiinne?
Tekeekö lihan syöminen rotista verenhimoisia?
4
133
Vastaukset
- Sedä
No ei pidä paikkaansa, ihan huuhaata moinen :D Mun rotat tosin ei ole aikoihin saanut lihaa, vaan monipuolisesti erilaisia kasviproteiineja niin kuin me ihmisetkin.
- surhym
Juu huuhaata tuo väite. Kaikki rottani ovat aina syöneet lihaa eikä kenestäkään ole vielä tullut veren himoisia. Ei ole kuin nami-himoisia..
- AikuinnenNainen
Kyllä se pitää paikkansa. Ainakin minulla kun annoin kerran rotilleni lihaa ruoaksi, niin niistä tuli verenhimoisia. Ensin ne alkoivat tapella ja raadella toisiaan. Sitten kun yritin estää niitä, ne repivät käteni verille, vaikka minulla oli käsine kädessä.
- Tiitusrottanen
Tuleeko lapsestani verenhimoinen, empatiakyvytön, säälimätön, psykopaatti, ruma, vahva sarjamurhaaja jos annan sille jauhelihaa tai grillatun pihvin!? :'(
Niin, ei rotistakaan tule. Ei meistä ihmisistäkään tule :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722