keksiikö kukaan loitsua uuden puhelimen saamiseksi? XDDDDDDDDDDDDDDDD Öh...Niin???!!! ei hele:'D
Vanhan kansan loitsuja xD
2
247
Vastaukset
- Love-in-Chains
Emmä tiiä, raha voisi auttaakin kummasti.
- ViimeinenVipunen
Tässä kunnon loitsu vanhan kansan tapaan:
1. Ota vanhasta puhelimesta pala (lasi)näyttöä, näppäimistöä (jos on), pala kuorta ja metallinpala sisältä.
2. Laita palaset mahdollisimman pieneen minigripp-pussiin ja laita sinne mukaan pari hiusta.
3. Laita pussi illalla vasemman jalan sukkaan kantapään kohdalle. Nuku yösi sukka jalassa.
4. Ennen nukkumaanmenoa harjaa/kampaa hiuksesi ja mumise samalla loitsu.
Loitsu:
Kratti patti, rahan vahti,
kultakorujen vahtija,
omaisuuden suojelija!
Kuule kun minä komennan,
tottele kui minä käsken:
"Para mullasta herätä,
onnen tuoja minun luokse
saadakseni puhelimen,
telefoonin uudenlaisen!"
5. Nuku yön yli. Aamulla ota sukka pois ja heitä minigripp-pussi lähimpään roskikseen.
6. Jos et ole saanut mahdollisuutta saada uutta puhelinta viikon kuluessa, mene kerjäämään vanhemmilta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673