Ei sitten päässyt Luvian "pavarotti" Make Tommila eduskuntaan hyville palkoille. Varmaan taas ensi talvena auraa tienpäät tukkoon ja postilaatikot kumoon ja vielä verovapaasti.
Poliittiset pyrkyrit ja muut hörhöt
21
1105
Vastaukset
- NIHETTÄSTIEDÄT
Make on hyvä jätkä ja IHMINEN ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA.
- pyäääää
Ääniäkin tuli roppakaupalla pienellä r alkukirjaimella.
- Meniuskomakeen
Ihan kauheeta. Mikä vaivaa? Ettäs kehtaakin. Onko joku nähnyt näitä kukkavarkauksia?
- xoo
ei teillä mitää amppelia oo ikinä ollutkaa!
- oioi
kirjoitit amppeli,mut tarkoitit tomppeli
- uuvattimuijaaa
Puutuitteko asiaan? Toi menee jo yli normaalin...
- vatipääseon
Kuka voi puuttua kun se ämmä uhkailee kaikkia, montaa luvialaistakin on uhkaillut
- vatipäitäriittää
Tiedän myös , että on monia uhkaillut, mutta ei se kyllä mikään jumala ole.
- piripi
Palauta poriin ja kiitä lainasta
- ohhohhoijaa
Mites tää uhkailee?
- tullibaari
Älkää nyt luvialaiset kyl Eija on niiiiiiin hyvä akka. Pitäkää omananne.
- soitellensotaankoskavaan
taas on kukka-aika kun viedään haudoille kukkia. Kattoo montako hävii
- Olliollinpoika
Make on kunnioitettava ja mielenrauhaa toivottava mies. Ihan toisenlaiset on toi Toroskan pariskunta mikä häärää Satakunnan Sisun ja Sinisen ristin parissa. Lähteneet pois Perussuomaaisista ja Muutoksesta. Sitoutumattomana kait nykyään Luvian valtuustossa. Kannattaa tsekata taustat ja faktat
- hoplopppiii
Make onkin kunnioitettava mies. Ja jos tähän nyt vedetään Toroskan pariskunta, niin ei ole touhunut mitenkään niin paljon kuin tämä Jenni Kiviranta-tää Jenni on haukkunut näillä palstoilla jokaisen Luvialla...Ai joo jenni maksaako sun miehes veroja? tai teetkö itse työtä?
- Anonyymi
hoplopppiii kirjoitti:
Make onkin kunnioitettava mies. Ja jos tähän nyt vedetään Toroskan pariskunta, niin ei ole touhunut mitenkään niin paljon kuin tämä Jenni Kiviranta-tää Jenni on haukkunut näillä palstoilla jokaisen Luvialla...Ai joo jenni maksaako sun miehes veroja? tai teetkö itse työtä?
Siat vittuun ja asiat tappetille!!
- Anonyymi
hoplopppiii kirjoitti:
Jotain on pielessä jos pitää suoli 24 sivustolle tulla vakuuttelemaan että joku on kunnon mies.
Kunnon mies ei tarvitse kenenkään vakuuttelua, koska kunnon miehen tunnustaa kaikki.
- Anonyymi
Make Tommila tekee paljon arvokkaampaa työtä hautausmaalla ja kuorma-auton ratissa kuin monet kansanedustajat parlamentissa, siellä kun on monenlaisia perverssejä, narkomaaneja ja työmaajuoppoja, osa jopa rangaistuksen kärsineitä entisiä rikollisia.
- Anonyymi
Keitä pervoja Eduskunnassa mielestäsi on?
- Anonyymi
Kiitos. T. Make
- Anonyymi
Mitä täällä levitellään ihmisten asioita. Mene sanomaan päin naamaa äläkä täällä kitise. Satakunnan urhoolliset puukottaa selkään ja huutelee puskista.
Porukalla sitten uhotaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745