Mitkäs on pilluotusten viikonloppu suunnitelmat? Aiotteko mennä baareihin tarjoamaan rakkautta jännämiehille?
Viikonloppu
27
<50
Vastaukset
Treffit olis tiedossa.
- kateellinen_ätmi
Tarjoamaan rakkautta? :(
- juoppoätmi
pimppalooran pimppi saa kyytiä :(
juoppoätmi kirjoitti:
pimppalooran pimppi saa kyytiä :(
Eipäs mennä asioiden edelle. Vielä ei olla niin pitkällä asioissa, hitaasti on edetty ja se on ihan kiva :)
- kiinnostunut_ätmi
pimppaloora kirjoitti:
Eipäs mennä asioiden edelle. Vielä ei olla niin pitkällä asioissa, hitaasti on edetty ja se on ihan kiva :)
Haluaako mies edetä nopeammin ja siihen suuntaan?
- Ikis__M
pimppaloora kirjoitti:
Olet siis ottanut meidän kilttien & kunnollisten paltamiesten neuvoista onkeesi, hienoa :)
- Kilttiatm
Niinhän naiset aina pääsee treffeille. Ei koskaan tarvii viettää yksin viikonloppua.
No en mä sinne treffeille yksin mene, vaan miehen kanssa. Eli joku mieskin pääsee treffeille.
- älyhoieläjätä
Ei hän ihan tuota tarkoittanut....
- ääääääääätttttm
pimppaloora kirjoitti:
No en mä sinne treffeille yksin mene, vaan miehen kanssa. Eli joku mieskin pääsee treffeille.
Joku ytmi kuitenkin.
- Kilttiatm
Nainen saa halutessaan aina seuraa miehestä. Mies ei saa seuraa naisesta halutessaan.
- rumamies-
Yksinäinen viikonloppu kuten 700 edellistä viikonloppua.
Onpas yritystä ollu 700 yritystä baarista ilman naista aina kotiin tultu.
Taida mennä enätyksen puolelle.
- Ätmi-sinkku
Pleikka viina ja runkkausta. Siinähän se viikonloppu
- ätminkirunkku
Sama täälläkin, kuten jokainen viikonloppu.
Missä naiset on? - villiveikkausvaan
ätminkirunkku kirjoitti:
Sama täälläkin, kuten jokainen viikonloppu.
Missä naiset on?Hmm. Varmaan jossain muualla kun pelaamassa kotona yksin.
- ätmel
villiveikkausvaan kirjoitti:
Hmm. Varmaan jossain muualla kun pelaamassa kotona yksin.
Missä ne sitten pelaa?
- naiset_pelailee
ätmel kirjoitti:
Missä ne sitten pelaa?
Ne on baarissa pelaamassa ihmissuhdepelejä. Naiset on pahimpia pelureita mitä löytyy.
- playboy0d8
naiset_pelailee kirjoitti:
Ne on baarissa pelaamassa ihmissuhdepelejä. Naiset on pahimpia pelureita mitä löytyy.
Aion napata vähintään 1 jos jaksaa niin sitten lisää
- Munaotus
Pimppalooran pimmpi kostuu tänään varmasti treffeillään.
- isohuokaus
Onkohan sekin jännämies... huoh.
- Markoboy87_
Pimppaloora joutuu jännämiehen käsiin. Palstalla olisi muutenkin kivoja miehiä ja Markoboykin vapaana. :(
- 1212
Markoboy87_ kirjoitti:
Pimppaloora joutuu jännämiehen käsiin. Palstalla olisi muutenkin kivoja miehiä ja Markoboykin vapaana. :(
Misä tiedätte ettei Pimppalooran treffi ole Markoboy?
- juoppoätmi
1212 kirjoitti:
Misä tiedätte ettei Pimppalooran treffi ole Markoboy?
Markoboy-ytmi Pimppaloora-ytni. :)
- Kiva-ätmi
Olisi ihanaa mennä romanttisille treffeille mutta en pääse koska olen ätmi.
- 1212
Ei naiset halua romanttisia treffejä, vaan miehen joka "sytyttää" eli vetää itsevarmasti ja rutiininomaisesti läpi pelimiestaktiikat (heitä läppää-kosketa käsivartta-negaa-vie kädet vyötäisille-jne), ja sitten panee naista rajusti eläimellisen mölinän säestämänä panokuution lattialla.
- ätmi-
Nainen menee jännämiehen kanssa treffeille ja jännämies juo kaljaa koko illan ja lopuksi ottaa naisen väkisin suunnilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969