Mitä mieltä naiset ovat asiasta?
Itsellä aivan liian vähän verrattuna moneen muuhun, eli olenko pihdannut turhaa?
Kuinka paljon kannattaa kerryttää panoja, jos kysyntää riittää?
Eli millaisille naisille tämä voisi olla ongelma, vai olisiko se vain hyvä asia, mitä enemmän sen parempi?
Miehellä paljon panoja vai vähän panoja takana?
4
123
Vastaukset
- atmen
Naiset on sanonut ettei ole mitään väliä, itse panisin mut en saa. :(
Joku palstanainen vois antaa mulle, edes säälistä, en jää kiusaks. ;) - näinpä.näin
Todella monesti on saanut kuulla ja lukea että jos mies on kertonut naiselle siitä että on poikuus tallella niin nainen on jättänyt miehen joten kyllä miehellä kannattaa olla muutamia panoja jotta nainenkin "uskaltaa" antaa miehelle. Naiset tuntuu miettivän paljon että kelpaako mies varmasti muille naisille.
Baareissa on väliä kuinka monen kanssa on ollu, paska puhuvat sun naisis.
Mut mitä vähemmän on naisia, silloin nainen voisi suostua ilman kortsua paniskella.
Todennäköysyys kanta sukupuolitautia hyvin pieni silloin.- 1212
"Mitä mieltä naiset ovat asiasta?"
Ei ole merkitystä.
"Itsellä aivan liian vähän verrattuna moneen muuhun, eli olenko pihdannut turhaa?"
Kyllä.
"Kuinka paljon kannattaa kerryttää panoja, jos kysyntää riittää?"
Niin paljon kuin mahdollista. Mitä enemmän pokia, sitä itsevarmempi, sulavampi ja sytyttävämpi olet naisten kanssa.
"Eli millaisille naisille tämä voisi olla ongelma, vai olisiko se vain hyvä asia, mitä enemmän sen parempi?"
Monillekin naisille, jos kerrot asiasta liian aikaisin. Sen jälkeen kun olet sytyttänyt naisen, hän antaa kyllä anteeksi. Ellet sytytä naista, mikä on melko todennäköistä jos olet kokematon, ei kokemattomuudesta ole hyötyä.
Kuten ystäväni, armottoman pleijerin ja pettäjän, äiti kerran sanoi pojalleen joka vokotteli luokkakavereita: "nuori mies kun panee, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959