Automessuilla teinipimppoja pistettiin äijien

Tyhgttt

26

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmänruokaapitääolla

Oikein. Tuossa iässä nainen onkin lähes parhaimmillaan. Paikat ei roiku ja kun ovat vielä urheilijoita niin pylly, reidet ja muutkin kehonosat näyttävät erittäin timmeiltä.

Kimiläinen voi pitää kateellisena turpansa kiinni. Hänen parhaat päivänsä ovat jo takana.

• dfsfgfg

Mitäs pahaa siinä on?

Antaa tyttöjen tienata vähän taskurahoja.

• ryppis

Joo tai housurahoja.

• ätmel

Siinä taas kurppa kurnuttaa kateellisena, kun oma markkina-arvo on jo jyrkässä laskussa.

• pariutumistatapahtuu

Tatuoidut paskat korjaavat ne sieltä messuilta parempaan talteen

• Meidän Jessica toimi mallina tuolla tapahtumassa. Myös vanhempi tyttäreni Janica oli halukas malliksi, mutta häntä ei hyväksytty sinne.

• ohhh

Mitäh! Eikä isä Timppa olekaan Janican ja Jessican isä?

• ohhh kirjoitti:

Mitäh! Eikä isä Timppa olekaan Janican ja Jessican isä?

Eihän se ole edes oman tyttärensä isä, saati sitten minun tyttärien. Meidän Janica ja Timpan Tytär ovat kyllä kavereita, ja käyvät usein yhdessä Penetrators MC:n kerhotalolla pitämässä hauskaa.

• säälin.näitä.paskoja

Siellä on taas ollut palstan luuseriätmit kerjäämässä teinipillua. Tuskin kuitenkaan irtosi viivaa. Vitun luuserirunkkarit, ei teistä ole mihinkään.

• Ex-PUA

Hahaha. Facebookissani kanssa ämmät vauhkosivat tuosta. Syynä pitkälti se, että he tuntevat nuoret naiset uhakseen.

Tuossa ei vahingoitettu ketään, joten tuo oli täysin ok ja todistaa että katkerat kurpat täytyy pitää poissa miesten tapahtumista nyt ja tulevaisuudessakin.

• näinonjapysyy

;-D

• Jos olisin autotuunaaja, en ostaisi ko lafkasta mitään tämän jälkeen. Mutta kun karvanopat ei kiinnosta, niin paheksuntani jää vain minulle.

• BEM7

Miksi? Sehän on yhteiskuntavastuuta firmalta, että tukee urheiluseuran (nuoriso)toimintaa.

• ytm-panomies

Tuollaisi teini lutkia olen pannut jo 15 vuotiaasta lähtien.

• Naisasialooseri

Oikein! Nuoria naisia parhaassa iässään. Kimiläinen on itse parhaat päivänsä ajat sitten nähnyt vanha haaska, joka ei kestä sitä että kaikenikäiset miehet panisivat miljoona kertaa mielummin noita timmejä teinityttöjä kuin hänen ikäisiään muumioita.

Onhan se sanomattakin selvää, että tiukka teinityttö voittaa rusinoituneen ämmän. Ihan kuten aikuinen mies voittaa ruikulin finninaamaisen teinipojan seksikkyydessä

• mitä_ne_marisee

Tuskinpa niitä muijia kukaan sinne pakottanut on. Jos haluaa esiintyä miesvaltaisessa tapahtumassa perse vilkkuen ja vähissä vaatteissa, niin esiintykööt. Huoran maineen siitä vain saa. Ei tuollaiseen suostu menemään kukaan sellainen, joka kokee "kännisten miesten huomion" vastenmieliseksi, oli kuinka urheilijoita hyvänsä, joten ihan itse ovat sinne menneet. Eli tytöt saavat taskurahaa = heille hyvä juttu, äijät saavat silmänruokaa = heille hyvä juttu, eli kaikki ovat tyytyväisiä.

• chechecheeer

Taisit huomata pointin, jonka kaikki kieltää. Myös heidän harrastus Cheerleading on harrastus, johon hakeutuu tietyn tyyppisen nuoret neidit.

• dfrxfg

Ihan hyvä asia, teininä nainen on parhaimmillaan ja herkullisimmillaan

• bvghji64tyhcvbj

Harvoinpa nämä esittelijätytöt alaikäisiä ovat, tuninkilehdissäkin pääasiassa 20-30 vuotiaita.

• Kaissssss

Täällä roisisti kirjoittavat eivät juuri ajattele omaa kikkeliään pidemmälle. Aikuisten (ja myös lainsäädännön) tehtävä on ajatella asiaa tarkemmin kuin nämä tyttöset itse. 15 vuotiaasta voi olla mahtava idea pukeutua kuin pop-tähti ja keikutella itseään messuilla, kun saa pelkkää ihailua ja mahtavia Instagram-kuvia. Tapahtumassa voi kuitenkin tapahtua asioita ajoita alaikinen ei tajua ennakoida, mutta aikuiset kyllä: takapuolesta puristelut, huutamiset ja huorittelut voivat olla yököttäviä kokemuksia jotka ahdistavat monta vuotta.
      Aikuisena naisena saan joskus roisia kommenttia ja perään huutelua kännisiltä äijiltä, kerran myös naiselta, eikä nuo kommentit heti lähde mielestä pois vaikka ikää ja käistyskykyä on jo kertynyt mittariin. Omasta ystäväpiiristä tiedän että alaikäisena koetut ikävät kokomeukset omasta seksuaalisuudesta voivat vaivata vielä keski-iässä. Tämäkin palsat teinihuora-viestit ovat ihan häiriintynyttä kamaa.

• bnhfjdsk

Tuollaiset jutut eivät ole ko. nuorten, urheiluseuran eikä esittelyfirman vika, vaan niiden asiattomien miesten. Ei asioita pidä jättää tekemättä sen takia, että joku paha mies voi tulla häiritsemään. Vaan ne pahat miehet pitää yrittää karsia pois ja jos/kun ei onnistu niin asianmukaiset rangaistukset (jotka toimivat myös ennakkopelotteena).

• niinsemeneejuu

Siellä pääsitvät tatuoidut paskat nussimaan teiniä

• sonni1966

ok! cheerleadereilleja auto- ym messu esiintyjä tytöille ikäraja 55 niin ei tuu sanomista ees seksuaalisesta ahistelusta saati sitte muusta puristelusta...ö.

• POKS_sanoo_pimppi

Kumpi paukahtaa kovemmin, pakoputki vai immenkalvo? Vaikka ei kai tuolla kenelläkään enää kalvo ehjä ole.

• oo_

Ei kai cheerleadereissa sinänsä mitään vikaa ole, vaan ongelmana on häiriintyneet ukot (ja ätmin kaltaiset :) Käsittävät varmaan kiiltävät autotkin seksuaalisesti, mutta julkisen tilan ja vartioinnin vuoksi eivät pääse tärvelemään niitä, vaan surkeimmat tapaukset painuvat näyttelyhallin vessaan vetämään käteen...

• halluu_kans

Teinipimppa on parasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe