Tälläkin palstalla riekuttiin vaali-iltana että nyt se homolaki kaatuu ja nyt persut ovat pykäämässä patsasta homoikoni Tom of Finlandille. Mahtaa vituttaa, kun persulin harhaluulot kumottiin. XD
Vituttaako persulia?
22
64
Vastaukset
- persu.pettää.aina
Persun sanaan ei voi koskaan luottaa?!!
- Steissillätuulee
Mutta onhan se tämä pula-ahon puolustaja nostamassa perSSutunnelmaa kattoon
taitaa peruissakin olla paljon hinttareita kun niitä ohikulkiessa seuraa
jotenkin akkamaista jengiä
Melkeinpä väittäisin, tällaisena suhteellisen kriittisenä, tavallisena suomalaisena persuja äänestäneenä - että näemme aikalailla erilaiselta "kantilta" nämä palstan riekkumiset, olivatpa ne sitten palstan antipersun tai persun provokatiivisesti muotoilemia.
Ainakin itse otin nuo täällä "vaalilupauksiksi" huudetut asiat, enemmänkin asialistana ja pyrkimyksenä suunnasta johon niitä koetetaan viedä. En siis pidä niitä minkäänlaisena ehdottomana lupauksena, ja edes odota että ne tulisivat tapahtumaan seuraavan nelivuotiskauden aikana. Ainahan yrittää voi ja pitääkin, mutta tämä meidän järjestelmämme on aika kankea uudistuksille.
Tuo patsasjuttu taas on helsinginporukan omia, tai siis muutaman helsinkilaäisen höppää jolla saadaan se oma vertti julkisuudessa, ja jotain, jota en ymmärrä aikaiseksi. No, palstalle on parille kirjoittajalle antanut jatkuvan aiheen - onhan sekin sentään jotain.
Tuon niinsanotun homolain kumoamiseen en usko että kukaan juurikaan sen suuremmin uskoo, tai uskoi.pepep kirjoitti:
Eli taas yksittäistapaus - niin persua, niin persua.
Mistähän "yksittäistapauksesta" nyt on kyse? Oliko kirjoituksessani jokin mielestäsi "yksittäistapaus"? Itse en mielestäni sellaisesta tai sellaiseen viitannut.
- olkaammeihmisiksi
"Melkeinpä väittäisin, tällaisena suhteellisen kriittisenä, tavallisena suomalaisena persuja äänestäneenä"
Mitkä ovat ne "kriittiset" tekijät joiden perusteella valistit juuri persut? Koska nimenomaan kriittistä tarkasteluahan pulueen ohjelma ei siedä. Juuri se on populismin ydin. Ja Soini on avoimesti ja rehellisesti juuri polulisti.
Eli mitkä ovat mielestäsi ne kriittiset tekijät? Tuskin ne nyt ainakaan liittyvät Tom of Finland-patsaaseen, joka ei liity valtakunnanpolitiikkaan millään tavalla. Eikä ainakaan kriittisenä tekijänä. molowski kirjoitti:
Mistähän "yksittäistapauksesta" nyt on kyse? Oliko kirjoituksessani jokin mielestäsi "yksittäistapaus"? Itse en mielestäni sellaisesta tai sellaiseen viitannut.
"Tuo patsasjuttu taas on helsinginporukan omia, tai siis muutaman helsinkilaäisen höppää... " Erityisesti kohta: "muutaman helsinkilaäisen".
En odota, että enää vastaat.- MiksiVastaisikaan
pepep kirjoitti:
"Tuo patsasjuttu taas on helsinginporukan omia, tai siis muutaman helsinkilaäisen höppää... " Erityisesti kohta: "muutaman helsinkilaäisen".
En odota, että enää vastaat.Mihin tuossa pitäisikään vastata? Ethän sinäkään vastannut, siis mitähän sekoilua tuo mahtaa olla?
MiksiVastaisikaan kirjoitti:
Mihin tuossa pitäisikään vastata? Ethän sinäkään vastannut, siis mitähän sekoilua tuo mahtaa olla?
Voisi kuvitella, että isänmaallinen persu osaisi suomea, muuta se ei näemmä ole tilanne.
persulia vituttaa, qelämä satuttaa niin usein :D
- IhquuHei
Mistä tiedät? Toiminnasta palstalla, mm pepep ja tuolla 1516 nikkisi toiminnalla kyllä sanoisin, että sinua elämä satuttaa enemmän, ja aiheuttaa näköjään pakonomaisia hymiöitä.
- NoJooIhquu
1516 kirjoitti:
miten voi satuttaa, qen ole persuli :D
Onneksi, mutta totaali-idiootti ja sellaiseen tuntuu osuvan kaikenlainen irto-älykkyys, joka ei sitten tuon pidemmälle kanssa, q ajautuu antipersuksi leikkimään paltalla, vailla yhtäkään rakentavaa tai älyllistä ajatusta. Keskittyy noihin rivinmittaisiin omasta mielestään "älykkäisiin" kommnetteihin.
NoJooIhquu kirjoitti:
Onneksi, mutta totaali-idiootti ja sellaiseen tuntuu osuvan kaikenlainen irto-älykkyys, joka ei sitten tuon pidemmälle kanssa, q ajautuu antipersuksi leikkimään paltalla, vailla yhtäkään rakentavaa tai älyllistä ajatusta. Keskittyy noihin rivinmittaisiin omasta mielestään "älykkäisiin" kommnetteihin.
persuli oletko vihainen q minua ei satuta mutta persuleita satuttaa :D
- MitähänTämäkinTaas
1516 kirjoitti:
persuli oletko vihainen q minua ei satuta mutta persuleita satuttaa :D
??????
- HahHehHah
Kyllä aloittajaa näyttää vit...... äärettömästi. Siihen voi kuolla kun on noin jyrkkä alamäki alkanut.
Perussuomaisilla menee niin hyvin että heitä vain naurattaa nämä kommentit täällä.- VirsutPettuun
Alamäki? Mikä alamäki?
- AntaaMennäKunOnAlamäki
VirsutPettuun kirjoitti:
Alamäki? Mikä alamäki?
Ainakin palstan idoottin antipersun kirjoittelussa.
- VirsutPettuun
AntaaMennäKunOnAlamäki kirjoitti:
Ainakin palstan idoottin antipersun kirjoittelussa.
Perussuomalaiskriitikon. tiedäthän, vähän sama asia kuin mamukriitikko. Ja eikö sananvapaus koskekaan kaikkia?
- AikaOsuvaKuvaelma
VirsutPettuun kirjoitti:
Perussuomalaiskriitikon. tiedäthän, vähän sama asia kuin mamukriitikko. Ja eikö sananvapaus koskekaan kaikkia?
Jostain luin sellaisen kommentitn tuohon sananvapaus koohotukseen, että pahin vihollinen sananvapaudelle on sellainen sananavaputeen vetoava kirjoittaja, joka kuvittelee voivansa kirjoittaa mistä vain mihin vain, miten vain.
AikaOsuvaKuvaelma kirjoitti:
Jostain luin sellaisen kommentitn tuohon sananvapaus koohotukseen, että pahin vihollinen sananvapaudelle on sellainen sananavaputeen vetoava kirjoittaja, joka kuvittelee voivansa kirjoittaa mistä vain mihin vain, miten vain.
Ai vähän kuin halla-aho? Ja oliko se Seppo Lehto, joka joutui ihan vankilaan asti. Halla-ahon vangitsemista odotellessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989