Missä sijaitsee Union Stationilla kyseinen pysäkki,netistä en löytänyt tarkkaa sijaintia.Tarkoitus mennä bussilla Norfolkkiin Virginiaan
Grey Hound pysäkki Washingtonissa
4
93
Vastaukset
- smartalec
Googlettamalla 'greyhound in Washington, dc loytyi heti: 50 Massachusetts Ave NE
Washington, DC
(202) 289-5141
Onko Google Suomessa ihan tuntematon kasite? - 160764
Google,mikä se on,tiedän edelleen että pysäkki on Union Stationilla,mutta kysymys olikin että missä siellä?
- Norfolk
Mikset käy itse katsomassa sitä pysäkkiä etukäteen kun oletettavasti kuitenkin liikut kaupungilla joitain päiviä? Vai oletko oikeasti jatkamassa suoraan bussilla eteenpäin kun IAD:lle saavut?
- 160764
Junalla saavun ja tarkoitus jatkaa mahdollisimman pian bussilla eteenpäin,eiköhän se sieltä löydy ominavuinkin,onneksi busseja menee useita päivässä,juna aikataulu ei sovi nyt tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745