Olen 28-vuotias, 186 senttiä/ 83 kg mies, jolla on terveelliset elintavat (en polta, en juo). Olen täsin terve ja minulla on ruskeat hiukset sekä siniset silmät. En ota maksua siittiöiden luovuttamisesta ja voin luovuttaa tarvittaessa useamman kerran. Yhteyttä saa sähköpostilla osoitteesta "mies28luovuttaja@gmail.com"
Luovutan siittiöitä (terve, 28-v mies)
Mies28v
7
611
Vastaukset
- Mies28vuotta
Hei, ilmoitus on vielä voimassa :)
- hyvääkamaa
Pistähän tulemaan ainakin 1litra postitse kun täällä 2mimmiä odottelee?
- Näitätarvitaan
Hienoa, että autat :)
- vauvatoiveena
Onko ilmoituksesi vielä voimassa? Olen yhden lapsen yh äiti ja haaveissa toinen. Laita sähköpostia ja kerro itsestäsi vauvajuttuja@luukku.com.
- Tuuuntematon
Hei, laitoin sulle s postia :)
- vauvatoiveena
älä perkele
- pummi31v
päivitetään tietoja hieman nykyään juo aika reilusti ,alkoholisti olen nykyään ja malboro palaa putkessa mutta nainti hommat kiinnostaa vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774