Mikä perkele mua vaivaa kun punastelen HIKOILEN ku mikä varsinkin silloin kun on työmaan kahvitunti.Pörin ja hyöri omalla paikalla levottomasti ja välttelen ns."punastumis kohtausta",kädet ja kainalo hikoilee aivan törkeästi että joudun käyttämään sellaisia vaatteita missä ei näy "hikikiekkoja".Aina kun joku (pari äijää)sanoo jotain muhun liittyvän vinoilun sen merkeissä turpani vetää punaiseksi ku paloauto ja parhaillaan viä jumalattoman kokoset hikikarpalot valuu otsassa et ei oo kivaa kun saa nimimerkin "punatulkku" tai joku muu vastaava .Että mitä pitäs tehä?
hikoilu/punastuminen
2
182
Vastaukset
- entinenpunastuja
Täällä on ollut tosi paljon aiheesta aloituksia ja keskustelua aiheesta, ja hyviä vstauksia ja neuvoja, käypä selaamassa vaikka Ujous-palstaa, niin pitäis löytyä.
- yksi-elämä-vain
Sokeritasapaino pielessä! Ilmeisesti diabetes jolle ei ole vielä kohdallasi diagnoosia ja sille vaativaa lääkitystä!
Sokerin virheellinen tasapaino saa myös aikaan vapinaa ja varsinkin stressitilanteessa korostuu kun ei ymmärrä miten keho reagoi jopa oudosti!
Mittauta sokeriarvot ja verenpaine.
Nimeä työpaikkasi nimittelijät myös itse ääneen esim. "pieni ja pyöreä", "laiska jaakko", "matti myöhänen"...jne. Sinulla on oikeus siihen myös!
Rohkeesti vaan elämän polkua, kyllä asiat järjestyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709