Tarina joka tuo mieleen Veikko Huovisen novellin 'Pystyyn marinoitu nainen'.
Japanilainen Issei Sagawa murhasi Pariisissa hollantilaisen opiskelutoverinsa ja valmisti ruoaksi. Herkkuja hän nautiskeli asunnossaan n. viikon ajan. Mutta sitten asunnossa alkoivat pörrätä kärpäset, ja Issei-san katsoi parhaaksi hankkiutua erooon ruumiinjäännöksistä. Hän jäi kiinni kun meni Bois de Boulogneen hautaamaan jätteitä.
Herra Sagawa kehui ihmisen maistuvan mitä parhaimmalta tonnikalalta. Tonnikalahan on Japanissa suuresti arvostettua. Parhaimmat palat olivat kuulema kaulan yläpuolella, eli siis päässä.
Sagawa ei saanut tuomiota rikoksestaan. Ranskassa hänet tulkitiin mielisairaaksi, ja häädettiin Japaniin, missä hänestä tuli julkkis, ja varsin varakas kirjailija ja taiteilija.
Tämmönenkin juttu kerrotaan kirjassa 'Ihmispedot', kirj. Michael Dahlén (Atena, 2012).
Miltä ihminen maistuu?
2
138
Vastaukset
- MUSTAKISSAMIISU
Kauheeta! Kannibaali! Varmaan se joltain lihalta maistuu, oon itse kun oli silitystehtävä kun silitin kangasta niin siitä höyrystä grillasin käteni ja tuli ihan semmonen paistetun lihan tuoksu! Vaikka ohjeissa sanottiin että kädessä pitäis olla joku kinnas niin eihän koulussa välitetä turvallisuudesta vittuakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709