ONKO HYVIÄ KATSELU PAIKKOJA
TEIJO-TALOT RALLI 2015
32
84
Vastaukset
- runkki
Totta kai.
- Pave.ilman.lippua.fi
Juu Rautaniemessä ja Seijaisis on hyvät mestat.
- Opetelkaajokartta
Hei jannut. Rautaniemeä ei tällä kertaa ajeta lainkaan ;) Pengonpohja ja Savo sen sijaan ajetaan ;)
Missä ajetaan teijo talot ralli 2015 ,Salo. mitkä EKot
- somero1
Onneks huomioilla pahat on merkattu
- teme222
eiköhän ne pätkät selviä 23.5 aamulla kun haet reittikartan. Turhaa niitä on täällä huhuilla. Pidetään turhat suharit poissa pikkuteiltä ja reitin varren asukkaat saavat olla rauhassa. Karttoja saa jo aamulla 8 aikaan niin varmasti ehtii koluamaan joka pätkän vaikka kahteen kertaan!!
- runkikovaiei
On katselupaikkoja. Reitin ehti kiertää lauantaina, jopa ilman suurempaa kiirettä.
Paikkoja niin paljon että ei tiedä mihin menisi. Jokaisen suoran päässä on mutka. Sitä on paha sanoo et onko runkii. Luultavasti ei. - adhdko
Kakkosella on runkia sikanopeessa paikassa. Se on päätetty jo ajat sitten.
- salo76
Mites aijalan alku mutka? Toimiiko? Ajettu ennekin noinpäin muttei vissiin oo oikee toiminu
- Takuurunki
Riippuu ihan siitä seisooko porukka taas ennen mutkaa kattomassa.
- salo73
Aijalassa kyseisessä mutkassa on kyllä !, ajetaam meinaan toiseen suuntaan.
- penkkapellet
Mistäs sä sen tiedät vai oletkos reittikartan muka nähny
- nähnyt
pohjoisesta etelään ajetaan
missä on pengonpohja onkose someron lähellä.
- penkalla
Kaskistossa eli somerolla
- totmi
vitosella ennen siltaa isollatiellä paikka joka toimi 80-luvulla ,ei o ajettu näin päin sen jälkeen.Moni ajoi ulos silloin jopa Henkka Toivonen kynsiojaa kahdella pyörällä.
- salo76
Oon joskus ollut "vanhoissa paikoissa" ja joskus jää tapahtumat tasan nollaan
- salo76
Miten noi pätkät menee? Aijala eka mut mikä toka? Kavasto? Entä kolmas jne.
- vilhardi123
palataan asiaan lauantaina, silloinhan nuo selviää
- rallikatselija
Koskas mahdetaan vaskiolla ajaa vai ajetaanko ollenkaa ?
- lopelta
Aijalastahan ajetaan vain osa vanhaa pätkää ja loput turkuun päin, sieltä karttaa ostamaan jos mielii paalupaikalta ;)
- Akkkkkkkkkkk
Launtaina kuulemma syntymä päivät yhden ek.oon varrella.ei saattoja tulossa
- katokarttaa
Aijalasta jos ajaa osan ja lähtee turkuun päin, löytää ittensä Kiskon kirkkojärvestä.
Jos joku on kiinostunu nilgisk rallista 2015 tässä on infoa http://www.ely-keskus.fi/documents/10191/7268529/Kuulutus 20150512_Päätös melua ja tärinää aiheuttavaa tilapäistä toimintaa koskevasta ilmoituksesta_Raision Urheiluautoilijat ry_Nilfisk RALLI 06062015.pdf/81d102ad-4b3a-47a7-b022-9c209208ac07
Sorri nilfisk
- Pätevä
Apina.
- sahaakoketään
Mitä mieltä ennakko sahaajat kisan paikoista? Kannattaako lähteä katsomaan?
- mökkiasukas
Onko aijalantie koko lauantain tämän takia suljettu?
- rallimiess
mites muitten pätkien sulku ajat?
- möömää
olen kuullut huhuja että teiden oikealla tai vasemmalla puolen on parhaat katselu paikat. mut tää on vaan huhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969