TEIJO-TALOT RALLI 2015

KATSOJA1

ONKO HYVIÄ KATSELU PAIKKOJA

32

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkki

Totta kai.

• Pave.ilman.lippua.fi

Juu Rautaniemessä ja Seijaisis on hyvät mestat.

• Opetelkaajokartta

Hei jannut. Rautaniemeä ei tällä kertaa ajeta lainkaan ;) Pengonpohja ja Savo sen sijaan ajetaan ;)

• Jos nyt kuitenkin aloitettais kisa perinteisesti Aijalasta.

• Missä ajetaan teijo talot ralli 2015 ,Salo. mitkä EKot

• somero1

Onneks huomioilla pahat on merkattu

• teme222

eiköhän ne pätkät selviä 23.5 aamulla kun haet reittikartan. Turhaa niitä on täällä huhuilla. Pidetään turhat suharit poissa pikkuteiltä ja reitin varren asukkaat saavat olla rauhassa. Karttoja saa jo aamulla 8 aikaan niin varmasti ehtii koluamaan joka pätkän vaikka kahteen kertaan!!

• runkikovaiei

On katselupaikkoja. Reitin ehti kiertää lauantaina, jopa ilman suurempaa kiirettä.
      Paikkoja niin paljon että ei tiedä mihin menisi. Jokaisen suoran päässä on mutka. Sitä on paha sanoo et onko runkii. Luultavasti ei.

• adhdko

Kakkosella on runkia sikanopeessa paikassa. Se on päätetty jo ajat sitten.

• salo76

Mites aijalan alku mutka? Toimiiko? Ajettu ennekin noinpäin muttei vissiin oo oikee toiminu

• Takuurunki

Riippuu ihan siitä seisooko porukka taas ennen mutkaa kattomassa.

• salo73

Aijalassa kyseisessä mutkassa on kyllä !, ajetaam meinaan toiseen suuntaan.

• penkkapellet

Mistäs sä sen tiedät vai oletkos reittikartan muka nähny

• nähnyt

pohjoisesta etelään ajetaan

• missä on pengonpohja onkose someron lähellä.

• penkalla

Kaskistossa eli somerolla

• totmi

vitosella ennen siltaa isollatiellä paikka joka toimi 80-luvulla ,ei o ajettu näin päin sen jälkeen.Moni ajoi ulos silloin jopa Henkka Toivonen kynsiojaa kahdella pyörällä.

• salo76

Oon joskus ollut "vanhoissa paikoissa" ja joskus jää tapahtumat tasan nollaan

• salo76

Miten noi pätkät menee? Aijala eka mut mikä toka? Kavasto? Entä kolmas jne.

• vilhardi123

palataan asiaan lauantaina, silloinhan nuo selviää

• rallikatselija

Koskas mahdetaan vaskiolla ajaa vai ajetaanko ollenkaa ?

• lopelta

Aijalastahan ajetaan vain osa vanhaa pätkää ja loput turkuun päin, sieltä karttaa ostamaan jos mielii paalupaikalta ;)

• Akkkkkkkkkkk

Launtaina kuulemma syntymä päivät yhden ek.oon varrella.ei saattoja tulossa

• katokarttaa

Aijalasta jos ajaa osan ja lähtee turkuun päin, löytää ittensä Kiskon kirkkojärvestä.

• Sorri nilfisk

• Pätevä

Apina.

• sahaakoketään

Mitä mieltä ennakko sahaajat kisan paikoista? Kannattaako lähteä katsomaan?

• mökkiasukas

Onko aijalantie koko lauantain tämän takia suljettu?

• Sulku 9.45-17.30, mutta aukeehan se jo aiemmin.

• rallimiess

mites muitten pätkien sulku ajat?

• möömää

olen kuullut huhuja että teiden oikealla tai vasemmalla puolen on parhaat katselu paikat. mut tää on vaan huhu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe