Jpsto 1975 Suomenkasarmi: Vääpeli Onni Valkonen ajeli valkoisella diiseli Mersulla. Kuka muistaa,kyllä kai kaikki siellä silloin palvelleet.
Suomenkasarmi
16
996
Vastaukset
- OnskanbeigeMese
Joo muistan Onskan. Oli tarkka omasta pelistään. eiks se ollut vähän beige
- ammusmies
"Mitä mitä mitä!"
- Anonyymi
Vuonna -77 Linnan kassulla ylivääpeli Valkosella oli sininen diedel Mersu.
- Anonyymi
Kohta tutustutte vääpeli Koronaan, vanhukset. Siinä vasta kova kaveri. Ajelee yleensä mustalla Mersulla tai muulla vähän arvokkaammalla pelillä.
- Anonyymi
Vääpeli mersu oli punainen. Mistä väärän värin keksit?
- Anonyymi
Kurvisen Late linnalla 80 juoksutti mua, komentajana Rairama
- Anonyymi
Ajattelinkin heti avauksen jälkeen että kauanko menee kun joku älypää alkaa jauhamaan linnan kassusta kun kyse on suomen kassusta. No ei mennyt kauaa sillä älypäitä meillä riittää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinkin heti avauksen jälkeen että kauanko menee kun joku älypää alkaa jauhamaan linnan kassusta kun kyse on suomen kassusta. No ei mennyt kauaa sillä älypäitä meillä riittää...
Armaijasta on puhe yhtä kaikki. No onneksi täällä ei voi sensuroida mitä saa puhua, eikä kenenkään ole pakko täällä roikkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armaijasta on puhe yhtä kaikki. No onneksi täällä ei voi sensuroida mitä saa puhua, eikä kenenkään ole pakko täällä roikkua
Kavin suomen kasarmilla, missä palvelin 70 luvun lopulla, nyt kasarmi rakennuksessa sotkuinen kirpputori, surullisen näköinen paikka, olisi toivonut kunnioittava paa kohtelua kunniakkaalle rakennus vanhukselle.
- Anonyymi
ylivääpeli onni valkonen ajeli sinisellä mersulla linnankasarmilla, v.-77
- Anonyymi
Kapteeni Tammi oli kun olin kassulla Suomen autoa en muista mikä oli?
- Anonyymi
Eikös tuonne lähetetty kaikki samaan sukupuoleen suuntautuneet?
- Anonyymi
Oliko kaappisi yhtä sekaisin kuin sanasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kaappisi yhtä sekaisin kuin sanasi?
Miksi minulta kysyt kun en voi tietää? Kysy kaapilta se tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuonne lähetetty kaikki samaan sukupuoleen suuntautuneet?
Siihen aikaan oli vain Miehiä ja Naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen aikaan oli vain Miehiä ja Naisia.
Tule kaapista äläkä puhu roskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764