Sinä äidin pikku helvetin enkeli...

civilian

...joka ajoit päiväkodin ja koulujen välistä tänään poliisiskootteria karkuun. Voit olla varma, että prätkähiireilysi loppuu samantien, kun minä sen rämisevän korppusahasi. Ja jos vielä itse satut onnettomasti viereen todistamaan singerisi tuohoamista, niin voipi olla, että muutama jabi napsahtaa huulillesikin.

Ihan vaan sen takia tällainen lyhyt oppimäärä, että oppisit ajamaan lasten päiväkoti- ja koulualueella rajoitusten mukaan.

Ai mistäkö tunnistan? Älä siitä huoli.

13

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hondacivikkikö

Kuka tuo jabi on? Poikakaverisi/Puolisosi? Varo nyt ettet alle jää jos ajoradalle menet isottelemaan japin kanssa.

• Möntti

Näitä katuhaukkoja on ihan tarpeeksi Ulvilassa. Saapa nähä milloin joku on keulakoristeena Corollan nokalla.

• naamatontiedossa

Ulvilassa rullailee myös noin 10-15 kakaran mopoporukka joka on naarmutellut huvikseen ainakin yhtä autoa että katselkaapa kullannuppujenne perään mitä tekevät iltasella.Itse teosta jos jää kiinni voi tulla kävelymatka kun mopo menee takavarikkoon kunnes vahinko on korvattu.

• TulemmeTaasNaarmuttamaan

Varo etteivät piekse sinusta paskoja pihalle jos yrität mopoa varastaa.

Tai älä turhaan, mopoilin isä kumminkin tulee sinulta vääntämään pään perseesesi jos niklas-santerille ostetun kalliin derbin takavarikoit.

• tuomiotulee
        TulemmeTaasNaarmuttamaan kirjoitti:

Varo etteivät piekse sinusta paskoja pihalle jos yrität mopoa varastaa.

Tai älä turhaan, mopoilin isä kumminkin tulee sinulta vääntämään pään perseesesi jos niklas-santerille ostetun kalliin derbin takavarikoit.

Muutama pikkuhinuri ei voi minulle mitään.Menee pakettiin koko sakki tarpeen vaatiessa ja myös se pikkuhinurin isäkin.

• OikeinMeneepi_suatana
        tuomiotulee kirjoitti:

Muutama pikkuhinuri ei voi minulle mitään.Menee pakettiin koko sakki tarpeen vaatiessa ja myös se pikkuhinurin isäkin.

Joo leekot sissää ja potkulla häntäluut nielurisoihin, peräsuolen voi kiepauttaa vetokoukun ympäri ja hinailla pikkuhinureita pitki raittia.

• niinäijää
        tuomiotulee kirjoitti:

ei taida sonnit ja lehmät muistaa et on joskus ollut itsekin vasikka

• Jotakintietävä

Ajoiko poliisi skobo yhtä lujaa perässä... Sekö on sallittua poliisilta...???? Intressivertailu taisi unohtua? Niiku poris sanotaa kui ketä ja mihi?? Opetelkaa Suomen kieli..

• Mehurjatmopopojat

Sovitaanko paikka ja aika kusipää ni tullaan porukalla pieksemään sut ? Voin sanoo et mulla o takana ny 75 ihmistä ja voidaan tulla kyllä kattomaa kenen mopo menee takavarikkoon vitun säälittävä pelle..

• UlvilanÄijjä

Höpsistä. Ei sun kaikki feispuukkikaverit oo sun takana. Yksin olet kun tappeluun joudut. Lopeta uhoominen ja käyttäydy kunnolla.

• olettehomojaaaaaa

Takana 75 ihmistä? :D
        Melko pitkä homojuna teillä hahahahah

• Kostokuolema

Ai nykyään porukalla tullaan pieksemään? No entä sit, kun nimet kuitenkin saa aika äkkiä selville ja turpaansa saanut tulee kotiinne ja raiskaa mutsisi, hakkaa faijasi kirveellä palasiksi ja kiduttaa teitä monta tuntia tappaakseen...vain nauttiakseen pikkuäpärien kärsimyksestä?

• mustakuolemakosto

Kertokaa mopopoikien nimiä. Saatana tapetaan ne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33