kuins reitti kulkee
toivakkaralli
21
120
Vastaukset
- Rallipena.penkalka.com
Lähdöstä maaliin ja numero järjestyksessä. Lähdöstä aloitetaan siirtymällä ja sitten ajetaan pikataipaleita jossa on mutkia sekä oikealle että vasemmalle ja voi olla jopa hyppyjäkin.
- 9567
ja sää vitun jälkeen jäännyt homo voit lopettaa ittes.
- penkka.pelle.com
Rautaniemi on ykkönen Seijainen kakkonen ja kolmosena ajetaa aitta ja nelosena Ruuhimäki.
- pera.pervo.com
9567 kirjoitti:
ja sää vitun jälkeen jäännyt homo voit lopettaa ittes.
Kyl homo himon tuntee
- ralliratiton
Ajetaanko kärkisalmen silta?
- kulliraski
ruuhimäki ajetoon
- kukkahattuilia
Ykkönen lähtee kylältä, kakkoseen toisesta suunnasta, kolomonen Hohon nurkilla, neloinen Ruuhismäki
??Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
Ek2 Pitkäjärventie, Kettukankaantie.
Ek3 Niementie, Palosenmäentie, Pöllykankaantie, Joenmutkantie, Hohontie, Rajalantie.
Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.- 77654
reittimestari kirjoitti:
Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
Ek3 Niementie, Palosenmäentie, Pöllykankaantie, Joenmutkantie, Hohontie, Rajalantie.
Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.kiitos.
- reittirunkkari
reittimestari kirjoitti:
Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.taitaa olla reittimestarin virtuaalipippeli kutistumaan päin kun noin aikasin pitää pimeidenkin kisojen reitti pistää julkiseks.
- side_on_stage
Ralli.netissä on kartat jne... sinne kattoon...
- runkipetteri
reittirunkkari kirjoitti:
taitaa olla reittimestarin virtuaalipippeli kutistumaan päin kun noin aikasin pitää pimeidenkin kisojen reitti pistää julkiseks.
Taitaa nyt kumminkin osa ajaa nuotista.
- rallipena
ouninpohja siirtymänä
- siiderihattu
EK 3 on Killeri 10 kertaa ympäri
- Penkkaspörde
Luuletko olevas hauskakin vastaus no ei ni, aika kuivaa läppää vittukun te ette osaa!
- rallimiekkonen
Jumalauta ku tullaan jeesuksen vanhalla Taunuksella nii vallan perkeleesti sinne nii et renkaat huutaa hoosiannaa ja putki myö tulta nii kyllä isompikin karju kiljasee kyllä meinaa Taunus kiekasee
- side_on_stage
Juu.. kun kilpailijapari Ars Peukko- Penki Rutteri lataa Tanelilla niin siinä kaatuu muutakin kuin auto, aita ja nainen... Kyllä jämpti on niin...
- rallipena
- vetari
löytyykö kolmoselta mitään paikan tynkää asialliset vastaukset kiitos
- Aukkoon
Löytyy ja monta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969