Minne palstan kuuluisin HC-ätmi on hävinnyt? Hän ennen jaksoi huomiohuorata ja ilmoittaa monta kertaa, että aikoo jättää palstan vaikkei koskaan lopulta pystynytkään siihen. Nyt hän on vain hävinnyt sanaakaan sanomatta. Onko tämä lopullista?
Missä on DarkFear?
27
<50
Vastaukset
- temporalsystem
huomionarvoista on myös se, että Naisasialooseri on kadonnut palstalta samoihin aikoihin. Ettei vain olisi niin, että molemmat ovat yksi ja sama henkilö
- sfsöfkss
Jep, vaikuttaa siltä että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Taisivat kummatkin olla tällä palstalla kymmenen vuoden ajan?
- Homopersehinttari
Mä taas veikkaan että Darkkis ja Looseri ovat löytäneet toisensa ja alkaneet homosuhteeseen eikä aikaa täten riitä enää palstailulle.
- eituomitasaa
Homopersehinttari kirjoitti:
Mä taas veikkaan että Darkkis ja Looseri ovat löytäneet toisensa ja alkaneet homosuhteeseen eikä aikaa täten riitä enää palstailulle.
Jos hänellä onkin jakaantunut persoona, toinen DarkFear ja toinen Naisasialooseri, mutta ennen ole ollut tietoinen asiasta? DarkFearilla on viestien perusteella ollut jotain seksuaalisia fantasioita Naisasialooserista ja ehkä onkin salaa ottanut yhteyttä häneen... vain huomatakseen, että keskustelee oikeasti vain itsensä kanssa ja saanut siitä hermoromahduksen. Tai sitten runkkailee viimeistä päivää.
- nihhhhhhhhhhhh
eituomitasaa kirjoitti:
Jos hänellä onkin jakaantunut persoona, toinen DarkFear ja toinen Naisasialooseri, mutta ennen ole ollut tietoinen asiasta? DarkFearilla on viestien perusteella ollut jotain seksuaalisia fantasioita Naisasialooserista ja ehkä onkin salaa ottanut yhteyttä häneen... vain huomatakseen, että keskustelee oikeasti vain itsensä kanssa ja saanut siitä hermoromahduksen. Tai sitten runkkailee viimeistä päivää.
Ei se runkkaa koska Fina-tabut on vieneet hältä seksihalut.
- dfgzdfgzd
Idiootti kommentoimassa omaa aloitustaa. Just lenti yrjöt.
- Alkaa_paljastua
Kolmas samaan aikaan kadonnut on mies86/aisuri Timppa. Eiköhän vaan noita kaikkia trollattu samalta näppäimistöltä.
Siellä Englannissa tietysti kävi homobaarissa ja vapautui seksuaalisesti. Trollaamisen harrastuksena on nyt korvannut homoseksi mustien miesten kanssa. sfsöfkss kirjoitti:
Jep, vaikuttaa siltä että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Taisivat kummatkin olla tällä palstalla kymmenen vuoden ajan?
Aivan turha luulla sellaista, että mä ja naisasialuuseri oltaisiin muka yksi ja sama henkilö, sillä mä kun en edes ole missään asioissa samaa mieltä hänen kanssaan.
Naisasialuuseri kun sitä onkin just oikein tyypillinen talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaska ja persujuntti, kun ei ole tajunnut yhtään mitään niistä elämän kaikkein tärkeimmistä asioista sen hänen oman ahdasmielisyytensä takia.Alkaa_paljastua kirjoitti:
Kolmas samaan aikaan kadonnut on mies86/aisuri Timppa. Eiköhän vaan noita kaikkia trollattu samalta näppäimistöltä.
Siellä Englannissa tietysti kävi homobaarissa ja vapautui seksuaalisesti. Trollaamisen harrastuksena on nyt korvannut homoseksi mustien miesten kanssa.No ei kyllä todellakaan olla yksi ja sama henkilö, että ihan turha luulla mitään noin älytöntä. Kyllä sentään mä, naisasialuuseri, mies86 ja aisuri-timppa ollaan varmasti jokainen neljä ihan eri henkilöä, eikä kukaan näistä kolmesta henkilöstä ole kirjoittanut täällä koskaan yhtään mitään tänne mun koneeltani.
- fafölakfö
DarkFear kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan olla yksi ja sama henkilö, että ihan turha luulla mitään noin älytöntä. Kyllä sentään mä, naisasialuuseri, mies86 ja aisuri-timppa ollaan varmasti jokainen neljä ihan eri henkilöä, eikä kukaan näistä kolmesta henkilöstä ole kirjoittanut täällä koskaan yhtään mitään tänne mun koneeltani.
Noin juuri monella eri nimimerkillä kirjoitteleva HC-nolife neitsyt-nörtti sanoisi!
- ny_ne_alko
Se on laivaristeilyllä baarissa viettämässä parhaimpia nuoruusvuosiaan
- faktajuttujoo
Luotettavien lähteisen mukaan DarkFear on vihdoinkin hyväksynyt homoutensa ja elää nyt ilman negatiivisia ajatuksia.
- VoiTeitäMussukoita
Niin söpöä kuinka kova ikävä teillä on DF:a. Onko kurjaa kun ei voi kiusata trollia?
DarkFear on poistunut palstalta siksi, koska on vihdoin luovuttanut ja hyväksynyt sen että me kiusaajat voitimme hänet. Vaikeneminen on myöntymisen merkki, kuten sanotaan.
- voi_parkaa
Mistä saat nyt sisällön elämääsi, kun pakkomielteesi on poissa?
- LightFear
voi_parkaa kirjoitti:
Mistä saat nyt sisällön elämääsi, kun pakkomielteesi on poissa?
Meitä pakkomielteisiä on kylläkin useita. Käsittämätöntä miten yksi ihminen voi saada näinkin monta pakkomielteistä kärsimään :( Mutta googletuksen kautta löytyvät vanhat DF-kirjoitukset auttavat jotenkuten jaksamaan päivittäisessä arjessa.
LightFear kirjoitti:
Meitä pakkomielteisiä on kylläkin useita. Käsittämätöntä miten yksi ihminen voi saada näinkin monta pakkomielteistä kärsimään :( Mutta googletuksen kautta löytyvät vanhat DF-kirjoitukset auttavat jotenkuten jaksamaan päivittäisessä arjessa.
En mä sentään ainakaan vielä ole tätä palstaa lopullisesti hylännyt, mutta en vaan ole jaksanut tänne viime aikoina enää kirjoitella, kun oon alkanut kyllästymään tähän palstaan ja sen surkeaan tasoon.
Koskaan täällä ei voi edes keskustella mistään asiallisesti, niin eipä täällä jaksa aikaansa pahemmin enää viettää.- asiallista
DarkFear kirjoitti:
En mä sentään ainakaan vielä ole tätä palstaa lopullisesti hylännyt, mutta en vaan ole jaksanut tänne viime aikoina enää kirjoitella, kun oon alkanut kyllästymään tähän palstaan ja sen surkeaan tasoon.
Koskaan täällä ei voi edes keskustella mistään asiallisesti, niin eipä täällä jaksa aikaansa pahemmin enää viettää.Minkä asiallisen aloituksen olet itse tehnyt viimeksi?
- YTMn_neuvot
DarkFear kirjoitti:
Koskaan täällä ei voi edes keskustella mistään asiallisesti, niin eipä täällä jaksa aikaansa pahemmin enää viettää.DarkFear, kerro miksi olet niin mielenkiintoinen. Mielestäni palsta oli puutteellinen kun olit kadonnut.
asiallista kirjoitti:
Minkä asiallisen aloituksen olet itse tehnyt viimeksi?
No vaikka ihan viimeisin aloitukseni, jossa aloitin keskustelun tämän kevään lätkän mm-finaalista. Mielestäni mun tekemät keskustelunaloitukset ovat olleet aina asiallisia.
- nihhhhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
No vaikka ihan viimeisin aloitukseni, jossa aloitin keskustelun tämän kevään lätkän mm-finaalista. Mielestäni mun tekemät keskustelunaloitukset ovat olleet aina asiallisia.
Munkin mielestä sä olet kirjoittajana ammentanut itsesi täysin loppuun joten olisi parempi jos vaan pysyisit poissa. Onnea vaan niiden nuoruusvuosien viettämiseen ja kyllähän se niin on että elämästä voi nauttia vaikka olisikin vähän yksinkertaisempi ihminen.
Toivon kuitenkin että tekisit ihmiskunnalle palveluksen etkä hankkisi lapsia. - YTMn_neuvot
DF, vastaa kysymykseen tai haista vittu.
- DarkFear37janeitsyt
YTMn_neuvot kirjoitti:
DF, vastaa kysymykseen tai haista vittu.
Ja mä kun sitä en haistakaan mitään vittua, koska mä kun sitä olenkin homo ja haistan pelkästään persettä, että tiedä sä se!
- YTMn_neuvot
DarkFear37janeitsyt kirjoitti:
Ja mä kun sitä en haistakaan mitään vittua, koska mä kun sitä olenkin homo ja haistan pelkästään persettä, että tiedä sä se!
Hyväksyn vastauksen. Ajattelen siitä nyt kaikkea negatiivista. Eikö sulla ole ketään kavereita joiden kanssa voisit yhdessä haistaa persettä?
- Ex--PUA
YTMn_neuvot kirjoitti:
DarkFear, kerro miksi olet niin mielenkiintoinen. Mielestäni palsta oli puutteellinen kun olit kadonnut.
Samaa minäkin pohdin. Samoin olen havainnut että myös tuo on totta, että palstalle tuo uniikkia lisäarvoa tuo kyseinen maskotti.
Sitä on mahdotonta sanoa että onko sen takana sairaat vaiko nerokkaat aivot, trolli vaiko yhden miehen kirvesarmeija.
- 9845832
Palsta on jälleen herännyt henkiin :)
- HornyBoyz_in_heat
Darkkis ja Miäs8kyys ovat aloittaneet homosuhteen. Asuvat Siuntiossa. Nähty yhdessä mm. käsipallomatseja katsomassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816