Paras keino on muiluttaa persut itärajan taakse toisten ryssyköiden pariin.
Suomen talouden tervehdyttäminen
11
86
Vastaukset
- kaunis_ajatus__
Toteutukoon pian.
- Hertta_kuusinen
Persujen tie on Tsekkoslovakian tie.
- PS_pelastaa-----
.
"PS Pelastaa Maan"
har!11
. - määmy
Ai miks? Stubbist tais tul lanttiministeri & pikkutuloset kärsii (taas)
http://www.hs.fi/politiikka/a1432695626255
Soinist tais tulla ulkoministeri & hänel e oikeestaa mtn valtaa. Poukkuroi pääministerin & pressan tahdis (oon pettyny)- sun_persees
käryyn pettyneitä ollaan
- paavotvot
Milloin alkaa anarkistit ja vihervasemmistolaiset vinkumaan ja kertomaan, että kaikki väärin.
Kreikalle tulisi antaa lainat anteeksi ja Suomi kansoitettava pakolaisilla, sekä kaikille maksaa 1000 €kuukaudessa kansalaispalkkaa.
Hähähähähähähähääää- idiootti_
kyllä se onnistuu pian tuoltakin hallitukselta
- jytkynjytkyn
nyt jytkytetään köyhää!
Ei ollut Soinista taaskaan vastuunkantajaksi. Olisi voinut ottaa valtiovarainministerin salkun, sen sijaan ottaa hatkat ulkomaille ja satuilee (pakottaa samalla Sipilän ja Stubbinkin satuilemaan) intohimoista.
- Ostari-löntystelijät---
.
"Ärkko-viher-vasurien hyysäämät kulttuurilöntystelijät ei valitettavasti nosta Suomea nousuun kyllä tavallisten rehellisten suomalaisten on tehtävä se"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699