Vaikka olet puhemies tai nainen. Oli ilo kuunnella tänään uutisista kun kerroit seisovasi vuosien takaisten sanojesi takana mm muslimien pysykööt omissa maissaan. Suomi on kristitty maa ja tänne ei tarvitse muita oppeja tuoda. Harrastakoon jokainen omassa maassaan vaikka lehmänhännästä kiinnipitämistä kuolinhetkellä joka on hindujen toive
Hyvä Lohela kun pidit maahanmuutto kantasi !!!!
12
100
Vastaukset
- 44553
On sitten ensimmäinen persus, joka ei kääntänyt takkiaan.
- jussionhyvä
Kyllä puolustusministeri Jussi Niinistökin aloitti jo kaksi tuntia valinnasta työn, hän hakee säästöä. Hän yrittää yhdistää rkp Wallinin" ruotsinkielisen varuskunnan jo käytössä olevaan suomenkieliseen varuskuntaan. Jussi yrittää muutrnkin korjata sateenkaarihallituksen tekemiä virheitä puolustusvoimauudistuksessa eli mahdollisesti sijoittaa varuskuntia nykyistä parempiin/tarpeellisempiin paikkoihin
- kiittijussi
Hyvä homma on
- Perpanssi
Entäs ne 300 vuotta täällä asuneet tataarimuslimit? Tai Buddhalaiset? Tai juutalaiset? Tai ateistit? Kaikkia näitä löytyy ihan kantasuomalaisistakin...
Missä uutisissa Lohela muka sanoi tuollaista?
Ylen nettisivuilla hän sanoo maahanmuuttoasioista ykskantaan: ”Nyt puhemiehen roolissa en halua ottaa kantaa tällaisiin kysymyksiin”. Toisin sanoen sanoutuu irti kaikista aikaisemmista puheistaan edelleen.
http://yle.fi/uutiset/uusi_puhemies_lohela_paljon_olisi_tehtavissa_joissakin_muslimivaltioissa/8030480
Lohela moittii muslimimaiden oloissa vain feminismin heikkoa asemaa, ei muuta.- Perpanssi
Ettei olisi takki kääntynyt...
- stadilainenmies
Hyvä! Lohela on suoraselkäinen tyylikäs nainen. Kansa tukee sinua ,vaikka muutamat tyhjäntoimittajat vääntelee asioita omaan muottiinsa. Ovat ilmeisesti niin kateellisia .
- Perpanssi
Se että pari nettihörhöä tukee, ei ole koko kansa. Itse asiassa 99,9999999 prosenttia ei tue... Ja taas tuo aneeminen kateuskortti.
- Kilin_värkki
Lohela käänsi nuttunsa tiukasti väärin päin, ettei vanha karva näkyisi. Nyt yrittää olla niin puhtoinen kuin vain voi olla.
Naurettavaa on kanssa tuo Lohelan uusi kampaus ja luukki, jolla yritetään tuoda ulkonäköön 20 vuotta lisää ikää, että olisi vähän niinkun arvokkaamman oloinen. Rouva puhemies.
Koira ei karvoistaan pääse eikä Lohela menneisyydestään. Mokomakin nuori, kokematon hupakko.- oppiavoiaina
Hyvä kuitenkin, ettei ole enää maahamuuttovastainen. Hän tuli järkiinsä.
- Oppinut_Puudeli
oppiavoiaina kirjoitti:
Hyvä kuitenkin, ettei ole enää maahamuuttovastainen. Hän tuli järkiinsä.
Persut on nyt vanha rötösherrapuolue. Lohelakin oppi, ettei kaikkea kannata mennä sanomaan ääneen - parempi vaan kiistää kaikki vaikka hammasta purren, mutta kauniisti hymyillen.
Ajatukset rouvalla (?) eivät ole muuttuneet mihinkään.
Kyllä koirakin tietää, ettei ruokkivaa kättä saa purra.
- yööööööök
Kansa ja puolet eduskunnasta halveksivat uutta puheenjohtajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796