En haluaisi olla kateellinen kaikesta vaan iloita siitä mitä minulla on. En vaan voi tälle mitään. Olen kateellinen että muitten vanhemmat on niin kivoja ,kun taas minun on sitä mitä nyt on... Olen kateellinen että minulla ei ole omaa huonetta eikä rahaa melkein yhtään . Olen kateellinen ettei minulla ole tietokonetta ja puhelin on halvinta mallia. Enkä ole IKINÄ käynyt ulkomailla tai huvipuistossa.
olen kateellinen kaikesta
1
183
Vastaukset
- Oppeliini1
Miksi et tee noille kadehtimillesi asioille mitään?
Tietysti, onhan se niin paljon HELPOMPAA olla kateellinen kuin viitsiä nähdä itse vaivaa tehdä minkään eteen yhtään mitään!
Mene töihin koko kesäksi hankkiaksesi rahat niin upeaan kännykkään kuin ikinä haluat, tai tehdäksesi kesäpalkasta sen ulkomaan matkasi!
Vai että ei ole muka töitä? Piiiiiiiiiiitkä vale! Maaseuduilla aivan huudetaan apuvoimista!
Marjojen kasvattajat ovat pulassa kun eivät saa ketään avuksi!
Töitä on ememmän kuin on tekijöitä. Sinullekin on enemmän kuin tarpeeksi hommia tarjolla jos vain viitsit tehdä. Ellet, lakkaa valittamasta ja ole se typerä laiska köyhimys vaikka lopun elämääsi!
Vanhemmistsi ei voi sanoa mitään, he ovat muodostaneet oman elämänsä omalla tavallaan.
Sinulla oa kaikki maailman valta tehdä omasta elämästäsi juuri sellainen kuin sinä itse haluat! Ylös vain sieltä sängynpohjalta lojumasta ja reippaasti töihin!
Muista aina että ei ole olemassa ilmaista lounasta. Kaiken eteen on tehtävä töitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722