olen kateellinen kaikesta

kateeellinen

En haluaisi olla kateellinen kaikesta vaan iloita siitä mitä minulla on. En vaan voi tälle mitään. Olen kateellinen että muitten vanhemmat on niin kivoja ,kun taas minun on sitä mitä nyt on... Olen kateellinen että minulla ei ole omaa huonetta eikä rahaa melkein yhtään . Olen kateellinen ettei minulla ole tietokonetta ja puhelin on halvinta mallia. Enkä ole IKINÄ käynyt ulkomailla tai huvipuistossa.

1

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

Miksi et tee noille kadehtimillesi asioille mitään?
      Tietysti, onhan se niin paljon HELPOMPAA olla kateellinen kuin viitsiä nähdä itse vaivaa tehdä minkään eteen yhtään mitään!

Mene töihin koko kesäksi hankkiaksesi rahat niin upeaan kännykkään kuin ikinä haluat, tai tehdäksesi kesäpalkasta sen ulkomaan matkasi!

Vai että ei ole muka töitä? Piiiiiiiiiiitkä vale! Maaseuduilla aivan huudetaan apuvoimista!
      Marjojen kasvattajat ovat pulassa kun eivät saa ketään avuksi!

Töitä on ememmän kuin on tekijöitä. Sinullekin on enemmän kuin tarpeeksi hommia tarjolla jos vain viitsit tehdä. Ellet, lakkaa valittamasta ja ole se typerä laiska köyhimys vaikka lopun elämääsi!

Vanhemmistsi ei voi sanoa mitään, he ovat muodostaneet oman elämänsä omalla tavallaan.
      Sinulla oa kaikki maailman valta tehdä omasta elämästäsi juuri sellainen kuin sinä itse haluat! Ylös vain sieltä sängynpohjalta lojumasta ja reippaasti töihin!

Muista aina että ei ole olemassa ilmaista lounasta. Kaiken eteen on tehtävä töitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe