Tampereen Nekalasta tarjotaan vuokralle n. 100 neliöm. rock-henkinen treenimesta. Paikassa on pieni lava, täysi backline (PA-kamat, rummut, kitara- ja basso kamat) sekä hyvät oleskelutilat lisukkeineen (sohvat, TV, wifi,). Soittokamat ovat vapaasti käytettävissä, mutta omiakin kamoja saa toki käyttää. Reenivuorojen ajanvaraus nettikalenterin kautta.
Mahdollisuus myös demojen äänitykseen sovittaessa.
Vuokra vain 150€/kk/bändi.
Vuokralle tarjotaan tilava treenikämppä (Tre)
JakeHoo
2
65
Vastaukset
- JakeHoo
yhteydenotot:
info@rockmoore.fi - SENITALS
Hei,
Olemme 6 jäseninen cover bändi Tampereelta. Keski-ikä 55v. eli hyvin käyttäytyviä töissä käyviä miehiä. Nykyinen soittokämppämme on Technopoliksella ja olemme viihtyneet keskustan tuntumassa jo vuosia. Nyt se on menossa varastotilaksi joten haemme uutta tilaa tästä lähistöltä.
Nekalan sijainti on loistava ja itse asun etu-viinikassa.
Haemme melko tilavaa soittotilaa ja reenaamme n. 1krt./ vko.
Keikkoja on 5-8 vuodessa.
Ystävällisin terveisen,
Juha Laakkonen
0400 522668
juhalaakkonen@live.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764