Aina kiusaa ja keksii valheita musta. Vi*tu se on niin p*ska että haluaisin hakkaa sen mutta en viitti ku se voittais mut ku on mua 4 vuotta vanhempi ja sillä on enemmän lihaksia kun mulla. Vit*u se on niin rage hullu myös jos vaikka en siivoo sen omia sotkuja se alkaa hakkaa mua
Munkin isoveli on kusipää
6
55
Vastaukset
- teiniangsti
Murrosikä. Muutaman vuoden päästä sun veljes on maailman paras tyyppi.
- Gelasalas
Itsellä 2 vuotta vanhempi veli, vihasin sitä ainaista kiusaamista, kun on "isompi" ja vanhempi. Ennenkuin jouduin ulkona kiusatuksi muutaman kaverin toimesta, veljeni näki sen ja, noh, sanotaan näin että se eskalaatio oli niin näkemisen arvoinen. Kaikki kolme kaveria söi nurtsia muutaman minuutin jälkeen. :) Veli on aina veli.
- Uuguyhhh
Älä välitä siitä yhtään :D jos se rupee huutamaan niin sano turpa kiinni. En usko että isoveli haluaisi hakata pikkuveljen tollaisesta.
- Lollololol
Tai no ei se ala hakka se Vaan tönii ja odotta niin kauan kunnes siivoon sen
- Lollololol
Tänään oli eka kerta kun panin hanttiin isoveljäni vastaan ja se tuntui hyvältä.
Kaadoin sen päälle vettä ku tuli mun huoneeseen väkisin repii mua pois mun tuolilta. Sen jälkeen se kyllä heitti mua vesimeloniin palasella ja kaato mut maahan... - broidinkiusaajatnurtsiin
oon ite iso veli ja joskus aika kusipää pikkuveljelleni mut ku mua vuode nuremmat kiusas sitä sitä oikee porukal ni jukolaut tiputin joka iskisen niist koulun teko nurmel ja siihe jäi kiusaaminen, veljeni ei tästä tiedä
(mun veli on puoltoista vuot mua nuorempi)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764