Koska palstalla on vähemmän rekattuja nimimerkkejä ja ehkä tämän vuoksi keskustelun taso on laskenut, mitäpä jos kaikki esittelemme itsemme? Ehkäpä syntyy parempia keskusteluja, jos tiedämme edes jotain keskustelukumppaneistamme?
Nimimerkki:
Sukupuoli:
Ikä (tarkka/20 30 40 jne):
Kotipaikka (kaupunki/lääni):
Koulutus (ei ole pakko kertoa):
Ammatti (ei ole pakko kertoa):
Harrastukset:
Siviilisääty:
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää:
Esitellään itsemme!
68
<50
Vastaukset
- ATMaisteri
Minä aloitan :)
Nimimerkki: ATMaisteri
Sukupuoli: mies
Ikä: 31v
Kotipaikka: Helsinki
Koulutus: maisteri :D
Ammatti: koulutus, opetus/yksityinen sektori
Harrastukset: lukeminen
Siviilisääty: sinkku
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: älykäs, uskollinen, introvertti, perinteisiin arvoihin uskova, ulkonäöltään mahdollisimman lähellä klassista "naapurin tyttöä" - GentleM
Nimimerkki: GentleM / Gentle Man (välilyönti ei sallittu enää)
Ikä: 35
Kotipaikka: Helsinki
Koulutus: fil. maisteri
Ammatti: "asiantuntijahommissa" :)
Harrastukset: miesten tyyli ja käytöstavat, ulkoilu
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: fiksu ja sivistynyt, uskollinen ja empaattinen. Huumorintajuinen! Mielellään saisi tykätä ainakin vähäsen ulkoilusta ja liikunnasta.- ggggggggmiäs
Jos pyllymaisteri tykkää noin paljon homoista niin minulle saa jutella ;)
Gentleman voi olla ihan metroseksuaalikin. Monilla miehillä on joku tyyli. Joillakin jopa käytöstapoja. Ja monet klassisen romantiikan naiset tykkää molemmista. - Top-Top-Top-ajaa_kakas-
ggggggggmiäs kirjoitti:
Jos pyllymaisteri tykkää noin paljon homoista niin minulle saa jutella ;)
Gentleman voi olla ihan metroseksuaalikin. Monilla miehillä on joku tyyli. Joillakin jopa käytöstapoja. Ja monet klassisen romantiikan naiset tykkää molemmista.Kyllä se GentleM hömö ön. Hömömäisteri. Püllümäisteri.
- Suomi-Maija
Nimimerkki: Maija Varissuolta
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 40
Kotipaikka: Turku
Koulutus: Elämäm kova koulu
Ammatti: Työtön
Harrastukset: Tosi-TV:n katselu, lonkeron nauttiminen terassilla
Siviilisääty: Sinkku
Millainen kumppani hakusessa: Kiltti ja hyvätuloinen nallekarhu, joka ei lyö, ei petä eikä jätä, ja joka hyväksyy historiani ja sen ettei ketään toista voi omistaa.- ätmel
Muiden naisten ei tarvitse edes vastata, koska vastasit heidän kaikkien puolesta.
- Joopajoojasilleen
ätmel kirjoitti:
Muiden naisten ei tarvitse edes vastata, koska vastasit heidän kaikkien puolesta.
Just meinasin laittaa että aikalailla sama asetelma, mutta on sentään vielä työpaikka ;)
..tai no ei sentään. En katso tositeeveetä ja lonkero närästää ja amis käyty. - Ex--PUA
TÄYSI REPEÄMINEN:
"Millainen kumppani hakusessa: Kiltti ja hyvätuloinen nallekarhu, joka ei lyö, ei petä eikä jätä, ja joka hyväksyy historiani ja sen ettei ketään toista voi omistaa."
:D - boooriing
Provo...
- Tähti-Silmä
boooriing kirjoitti:
Provo...
Tuon on oltava trolli-ex--pua. Niin hämärää juttua nauraa.
- Tähti-Silmä
Tähti-Silmä kirjoitti:
Minun nimimerkkiä taas käytät urpo ;O
- erkki-täti
Tähti-Silmä kirjoitti:
Kyllähän tuon kirjoituksen takana on Periaatteen Mies.
Hän lymyilee nykyään puskissa, vaihdellen nimimerkkiään.
Nimimerkki: DarkFear
Sukupuoli: Neitsytsetä
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 40
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Syntynyt Lahdessa, asun Turussa
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Kehitysvammaisten apukoulu
Ammatti (ei ole pakko kertoa): Perseidenpyyhkijä maahanmuuttajille suunnatussa vanhainkodissa
Harrastukset: Hiustensiirroissa käyminen
Siviilisääty: Ikisinkku eli HC-ATM
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Hakusessa on homoseksuaalinen tummaihoinen yli 50 vuotias mies- Alkuperäinen_Darkfear
MITÄ SÄKIN KIRVEENTERÄN ALLE KUULUVA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN TULET TÄNNE TUOLLAISTA PASKAA MUN NIMISSÄ KIRJOITTELEMAAN!!!!!!!!!
Ihmettelen vaan miksi ihmiset eivät rekkaa nimimerkkejän vaan kiroavat vaan kun joku kirjoittaa heidän nimissään.
- BEM-ei.kirj
KUKA SIELLÄ OIKEIN YRITTÄÄ KIRJOITTAA TUOLLAISTA PASKAA MINUN NIMISSÄNI? MINÄ SE KUN AINA KIRJOITANKIN TÄÄLLÄ PALSTALLA KIRJAUTUMATTOMANA, ETTÄ TIEDÄ SINÄ SE.
- Ex--PUA
BEM-ei.kirj kirjoitti:
KUKA SIELLÄ OIKEIN YRITTÄÄ KIRJOITTAA TUOLLAISTA PASKAA MINUN NIMISSÄNI? MINÄ SE KUN AINA KIRJOITANKIN TÄÄLLÄ PALSTALLA KIRJAUTUMATTOMANA, ETTÄ TIEDÄ SINÄ SE.
:D Toinen repeäminen.
- Anonymous_mies
Nimimerkki: Monia eri nimimerkkejä, en ole jaksanut vakiinnuttaa yhtä
Sukupuoli: Mies
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): Alle 30
Kotipaikka (kaupunki/lääni): PK-seutu
Koulutus (ei ole pakko kertoa): AMK
Ammatti (ei ole pakko kertoa): IT-alalla
Harrastukset: kuntoilu eri muodoissa, elokuvat, sarjat, pelit, matkailu, terveys
Siviilisääty: Sinkku, mutta olen tapaillut yhtä tyttöä reilun kuukauden verran
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Söpö, hieman ujo, hieman nörtti, perusälykäs, suht raitis, ei tupakoi tai käytä päihteitä, on samanlaisia mielenkiinnon kohteita, on suht samanlainen arvomaailma, ei lapsia ja pitää itsestään huolta niin fyysisesti, henkisesti kuin taloudellisestikin. - dfdfdfdfddflmiäs
Hyvä idea. Trollit eivät kuitenkaan kirjoita itsestään tänne. Rekisteröity nimimerkki auttaisi erottamaan trollit ja oikeat sinkut toisistaan. Koska täällä varmasti on niitäkin, jotka luulevat olevansa rumia ätmejä, ja trollit vaan manipuloi niitä ajattelemaan tuolla tavalla hautaan asti.
Itse olen vain vierailijana täällä. Etenkin nyt kun olen kesälomalla.
Tuntuu siltä että mielummin teen kaikkea muuta kuin niitä hommia mitä pitäisi tai mitä olen luvannut tehdä. Siksi pyörin ympäri nettiä.
En nyt esittele itseäni, kun en seuraakaan hae, vaikka sinkku olen ollut yli 2 vuotta. Olen ollut myös masentuneena useamman vuoden, vaihdellen lääkityksestä toiseen yrittäen saada takaisin sen millainen joskus olin, ja tässä elämäntilanteessa tuntuu mahdottomalta ajatellakaan parisuhdetta. Muutenkin tuntuu siltä ettei haittaisi vaikka tähän jäisi parisuhteet: yhteen erittäin huonoon. Olen oppinut olemaan yksin vuosien aikana, ja niin kauan kuin minulla on kourallinen läheisiä ihmisiä elämässäni mukana, ja niin kauan kuin minulla on omat harrastukset olen tyytyväinen.
Tuon mainitsin nyt siksi, koska täällä olevilla ätmeillä voi olla sama tilanne, mutta eri suhtautuminen omaan tilanteeseen. Neuvoja on jaeltu ja neuvoja on netti täynnä. Joko jatkaa etsimistä tai keskittyy muihin asioihin elämässään. Kun huomaa, ettei parisuhde ole elämän tarkoitus, vapautuu. - pktb
NIMIMERKKI:monta
SUKUPUOLI:nainen
IKÄ:1-100
KOTIPAIKKA:ETELÄ
KOULUTUS:koulut käyty
AMMATTI:muutama
HARRASTUKSET:kävely lukeminen ynm
SIVIILISÄÄTY:sinkku
KUMPPANI:kiltti. Tumma vaalea sixpäk hyvä pepa osaa puhua osaa muutenkin kaikenlaista huolehtii kunnosta terveydestä. - orjatartarpihvi
Nimimerkki: Orjatartarpihvi
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): n. 30
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Savonmuajunttila
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Ihmisläheinen
Ammatti (ei ole pakko kertoa): Ihmisläheinen
Harrastukset: Lenkkeily, uinti, jumppa, meditaatio, arkiset askareet (pihan laitto, sisustaminen, talon kunnostus, kokkailu) sekä erityisesti oman miehen kanssa "puuhailu" ja hauskanpito. Yrittää parantaa maailmaa lukemalla maailmasta ja sen ihmisistä, kommentoimalla ja avautumalla itsestään.
Siviilisääty: Pallo jalassa ikuisella lupauksella.
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Oma mies joka on persoonallinen, älykäs, vahvatahtoinen, empaattinen, sitoutunut ja antaa rakkautensa näkyä... sellainen joka rakastaa juuri minua.- ettästiiät
"Oma mies joka on persoonallinen, älykäs, vahvatahtoinen, empaattinen, sitoutunut ja antaa rakkautensa näkyä... sellainen joka rakastaa juuri minua."
katselee kummiskin teiniperseitä ja missejä ja malleja kuten Kaikki miehet. - orjatartarpihvi
ettästiiät kirjoitti:
"Oma mies joka on persoonallinen, älykäs, vahvatahtoinen, empaattinen, sitoutunut ja antaa rakkautensa näkyä... sellainen joka rakastaa juuri minua."
katselee kummiskin teiniperseitä ja missejä ja malleja kuten Kaikki miehet.Ei ole kyllä sellaista tilannetta tullut vielä vastaan. Katseli luultavasti ennen minua, mutta tietääkseni ihan kaikenikäisiä naisia. Hänelle ikä oli vain numeroita molempiin suuntiin. Se mikä merkitsi oli ulkokuoren alla. Tässä onkin yksi niistä syistä miksi hän on niin upea.
- orjatartarpihvi
Vai että ihan aisuri... no ei ole minun mieheni sellaiseen kategoriaan laitettavissa, kuten jo sanoin hän on hyvinkin vahvatahtoinen ja älykäs, johtaja persoona. Meillä on tasavertainen suhde, jossa tosin seksuaalisella twistillä mies määrää minusta :)
Montako oli ennen miestäni? En ymmärrä mitä se ketään oikeasti hyödyttää tietää, jotain trollia kenties? Kerrotaan kuitenkin jos se noin paljon kiinnostaa... 4, joista 2 oli pitkiä vuosia kestäneitä suhteita. Loput kaksi pari kuukautta kestäneitä. Sanottakoon että miehelleni se ei ole ongelma, ihan kuin ei minullekaan mieheni menneisyys. Tiedän olevani upea hänen silmissään. Ei hän edes olisi alkanut seurustelmaan kanssani jos menneisyyteni olisi pelote hänelle.
Jaksamme muistuttaa toisillemme usein siitä kuinka hienoa oli kun toisemme löysimme, kaikkien niiden vuosien jälkeen kun etsimme toisiamme vain vääristä ihmisistä. "Sen oikean" löytäminen kun ei ole helppoa. Osaamme arvostaa rakkauttamme ja sitoutumistamme. - sulleettästiiät
ettästiiät kirjoitti:
katselee kummiskin teiniperseitä ja missejä ja malleja kuten Kaikki miehet.Ihan rauhassa saa katsella, kyllä minunkin kanttini sen kestää. Myös minä tykkään katsella kauniita ihmisiä. Mutta tosi on, että fiksut ja älykkäät miehet on harvinaisia mutta heitä on ja he ovat lähes aina varattuja, ei ihme. Sinunlaisesi räkyttäjät ovat aivan eri kastia, sitä alimpaa
- Kilttiatm
Nimimerkki: Kilttiatm
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 31
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Helsinki
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Amiksen raksapuoli
Ammatti (ei ole pakko kertoa): Raskamies
Harrastukset: Kuntosali
Siviilisääty: Poikuus tallella
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Joku nainen joka tykkää alle 170 cm miehestä- Uajsjs
Sarkastisesti voisi sanoa, että joku Tom Cruisen exä olisi sulle sopiva kumppani siis.
- ghghghhgmiäs
Itsekin alle 170cm, mutten anna sen vaikuttaa. Jos naiselle ei kelpaa, niin siirryn seuraavaan.
- HaeLumikkia
Alle 170cm mies on vitsin aihe. Eilisessä Boondock Saints 2 -elokuvassakin pilkattiin 165-senttistä kääpiömiestä.
- Käyttäjätutkimus
Tästä kyselystä puuttuu yksi tärkeä ja olennainen kysymys: seksikumppanien määrä.
- Reohgulix
Sekä "oletko lukenut kirjan The Game?"
Sukupuoli: M
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 37
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Etelä-Suomi
Koulutus (ei ole pakko kertoa): ylioppilas, dropout (matematiikka)
Ammatti (ei ole pakko kertoa): työtön
Harrastukset: ohjelmointi (Android), matematiikka ja luonnontieteet
Siviilisääty: parisuhde
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Ei ole hakua, ks. ylle- temm
Miten ohjelmointikykyinen ei löydä etelä suomesta duunia?
- Kone_myyntiin_
temm kirjoitti:
Koska kaivelee peräaukkoansa mielummin 24/7.
temm kirjoitti:
Ohjelmointi on pelkkä harrastus. En ole edes ajatellut sitä leipäpuuna aikoihin. Vuonna 2005 hain koodarin töitä pk-seudulta, enkä saanut. Kauan on aikaa siitä, kun pelkällä ohjelmointitaidolla sai duunin.
- temm
outsider1 kirjoitti:
Ohjelmointi on pelkkä harrastus. En ole edes ajatellut sitä leipäpuuna aikoihin. Vuonna 2005 hain koodarin töitä pk-seudulta, enkä saanut. Kauan on aikaa siitä, kun pelkällä ohjelmointitaidolla sai duunin.
Milläs taidoilla sitten luulet ohjelmistokehittäjien saavan duuninsa?
- ätmel
outsider1 kirjoitti:
Jos pelkäksi ohjelmointitaidoksi lasketaan se, että on käynyt ohjelmoinnin peruskurssin, eikä ole sen jälkeen tehnyt mitään ohjelmistoprojektia edes omaksi ilokseen, niin joo, sellaisia on jonossa riesaksi asti. Pitäisi osatakin jotakin.
ätmel kirjoitti:
Jos pelkäksi ohjelmointitaidoksi lasketaan se, että on käynyt ohjelmoinnin peruskurssin, eikä ole sen jälkeen tehnyt mitään ohjelmistoprojektia edes omaksi ilokseen, niin joo, sellaisia on jonossa riesaksi asti. Pitäisi osatakin jotakin.
Aikoinaan suoritin tietojenkäsittelytieteen laudaturopinnot, mutta joo, tiedot ovat vanhentuneita ja jo alkujaan epärelevantteja käytännön työelämässä.
Nimimerkki: tyhmäATN
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): alle 25
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Savo
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Opiskelen vielä
Ammatti (ei ole pakko kertoa): -
Harrastukset: Netti, pelit, eläimet ja lenkkeily
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Rauhallinen, kiltti, uskollinen, ujo, normaalipainoinen/hoikka, suht raitis, samanlaiset arvot. Kokemattomuus on plussaa. :D- rebelfly83
Hei.
Onko sinulle mahdollista laittaa sähköpostia?
Haluaisin jutella kanssasi ja tutustua paremmin. rebelfly83 kirjoitti:
Hei.
Onko sinulle mahdollista laittaa sähköpostia?
Haluaisin jutella kanssasi ja tutustua paremmin.Hei.
Sori, en voi laittaa.- rebelfly83
tyhmäATN kirjoitti:
Hei.
Sori, en voi laittaa.Kirjotatko jos minä laitan omani?
Koen vastaavani kokolailla tuota mitä sulla oli kumppaniksi haussa.. rebelfly83 kirjoitti:
Kirjotatko jos minä laitan omani?
Koen vastaavani kokolailla tuota mitä sulla oli kumppaniksi haussa..Laita omasi niin kirjoitan. Katsotaan sitten oletko sitä mitä etsin. :)
- rebelfly83
tyhmäATN kirjoitti:
Laita omasi niin kirjoitan. Katsotaan sitten oletko sitä mitä etsin. :)
Juuri näin...:)
rebelfly83 at gmail com - eionnaa
rebelfly83 kirjoitti:
Juuri näin...:)
rebelfly83 at gmail comOlet liian vanha
- gjajtaöej
Nimimerkki: Milloin mikäkin, harvakseltaan käyn hihittelemässä
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 40
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Keskiosa
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Maisteri
Ammatti (ei ole pakko kertoa): Yksityinen sektori/valtio (sekatyöhommissa siis;))
Harrastukset: milloin mitäkin
Siviilisääty: naimisissa
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: hakusessa oli ja nyt löytyy mukava, huumorintajuinen, miehen näköinen, lempeä mutta tarvittaessa auktoriteettikykyinen, seksistä pitävä, hyvännäköinen ja vahva mies, ei täydellinen mutten ole minäkään. Nimimerkki: Miehenmiete (aiemmin rekkaamattomia)
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Savo
Koulutus: 3 ammattitutkintoa ja 1 korkeakoulututkinto
Ammatti: useita (kokki, myyjä, myymäläpäällikkö, logistikko, teurastaja, tuotantotyöntekijä (elintarvike- ja sahateollisuus), nuoriso-ohjaaja, lähihoitaja, sairaanhoitaja). Jotain saattoi unohtua ja jotain voi vielä tulla lisää ajan kanssa.
Harrastukset: bodaus (natikka), runot, musiikki, kuvataiteet, tiede
Siviilisääty: suhteessa
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Älykäs, aloitteellinen, nuorekas ja kiihkeä nainen. Emme asu yhdessä, joten molemmilla omaa aikaa ja elämää.- ytm-panomies
Säälittävää porukkaa täällä joilla ei ole itseluottamusta.
Nimimerkki: hullu_ukko
Sukupuoli: päättele nimemerkistä
Ikä 36v.
Kotipaikka Uusimaa
Koulutus Kaksi keskiasteen ammattikoulutusta.
Ammatti Aikaisemmin koneistaja nykyisin myyntineuvottelija.
Harrastukset: Kalastus, liikunta (lähinnä vesiurheilu), saunominen
Siviilisääty: Naimaton
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Ei ole haku päällä.- Hämärän_rajoilta
Ikä: 30
Kotipaikka: Itä-Suomi
Koulutus: FM
Ammatti: Ei ole
Harrastukset: Koko elämä on minulle harrastusta; mikään tekemiseni ei ole vakavaa, täysipainoista tai sellaista, että se tähtäisi johonkin tavoitteeseen. Musiikin tekeminen, lenkkeily, palkattomat pimeät työt ja nukkuminen vievät suurimman osan ajasta.
Siviilisääty: Naimaton kaikissa merkityksissään- temm
Opiskele jotain sellaista alaa missä työllistyy jos nykyinen tutkintosi ei edesauta työllistymistä.
- mies_86_vastaa
Hämis on nero. Lahjakas muusikko ja kirjoitti gradustaankin laudaturin. Nyt kun pääsisi vain pois kotikonnuiltaan ja vihdoin aloittamaan oman elämänsä kunnolla.
- kaikenlaisianeroja
mies_86_vastaa kirjoitti:
Hämis on nero. Lahjakas muusikko ja kirjoitti gradustaankin laudaturin. Nyt kun pääsisi vain pois kotikonnuiltaan ja vihdoin aloittamaan oman elämänsä kunnolla.
Oikeille neroille on kysyntää työmarkkinoilla. Myös musiikissa lahjakkuudet pääsevät esille. Miksi tämä sinun 'nerosi' ei kiinnosta ketään?
Nimimerkki: SUOMI-Make
Sukupuoli: Tosimies
Koulutus: ELÄMÄN KOVA KOULU
Ammatti: Vartija
Harrastukset: Kuntosali, amerikkalaiset autot, jääkiekon katsominen
Siviilisääty: Naimisissa
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Emäntäni on kananpersetukkainen ylipainoinen lähihoitajaNimimerkki: Suomityttö-24v
Sukupuoli: Narttu
Ikä: 24
Ammatti: Koti äiti yrityksessä äitin pikku kulta <3
Harrastukset: Siiderin juominen ja lastenvaatteiden ostaminen/myyminen tori.fi sivulla
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Räjähtävän maskuliininen jyystärikarju, grrrr ;)- Bicky_royal_mies
Nimimerkki: Bicky Royal mies
Sukupuoli: Mies isolla M:llä
Kotipaikka: Brysseli
Ammatti: Tatuoitukaluinen penetraattori yrityksessä Penetratos MC Belgium
Harrastukset: Kuntosali, jenkkiraudat, moottoripyörät, koiratappelut
Siviilisääty: Avoimessa seksisuhteessa usean naisen kanssa
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Neitsyt on aina neitsyt, mutta tarvittaessa käyn kairaamassa vaikka Janicaa- Timon_tytär
Grrrrrr ;)
- ätmel
Nimimerkki: ätmel
Ikä: 29 v
Kotipaikka: Espoo
Koulutus: AMK
Ammatti: insinööri, teknologiateollisuus
Harrastukset: lukeminen, piirtäminen, musisointi, elektroniikka, ohjelmoiminen, tietokoneen ääressä jumittaminen
Siviilisääty: sinkku- ätmel
Viimeinen unohtui. :-S
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: semmonen kiva nainen, jota ei suunnattomasti häiritse kaikki nämä keskeneräisiksi jäävät projektit, joita generoin. Syliin mahtuva.
- Miäs8kyys
Nimimerkki: Miäs8kyys
Ikä: 25
Kotipaikka: Åbo
Koulutus: Humanisti yliopistolta
Ammatti: Opiskelija
Harrastukset: Munan vispaaminen, nettitrollaus, homoilu
Siviilisääty: Top-sinkku
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: DarkFear- mies_86_vastaa
Kiitos vain kun vaivauduit vastaamaan puolestani. Suurin osa kohdista meni oikein.
- Rumis
Nimimerkki: Rumis (myös useita numeraalisia nimimerkkejä)
Sukupuoli: Mies eikä poika enään vaik nulikka kai vielä.
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 35
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Tampere
Koulutus (ei ole pakko kertoa): Useita: Metalli, kone, metsä, luonnontieteiden erikois ala.
Ammatti (ei ole pakko kertoa): Metsäala
Harrastukset: Eränkäynti m&k
Siviilisääty: Eronnut
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Eipä juuri kriteereitä. Kunhan pää pelaisi edes välttävästi mutta eipä tällä naamalla ole kysyntää joten hakeminen tosissaan osittain jo lakannut ja jättänyt sen nuoremmille ja komeimmille.- RolfNordström
Mikä naamassasi on vialla?
Mitä erityisesti haluaisit siinä muutta jos voisit?
Nimimerkki: wlfwd
Sukupuoli: m
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): vielä muutaman päivän 35
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Helsinki
Koulutus (ei ole pakko kertoa): 3 ammatillista perustutkintoa ja kesken jäänyt alimman korkea-asteen tutkinto
Ammatti (ei ole pakko kertoa): piirtäjä/suunnittelija
Harrastukset: juoksu, kamppailulajit, keikoilla käynti
Siviilisääty: naimaton
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Kivan näköinen, heviä kuuntelevä, mukava, nörtähtävä, lyhyt/pienikokoinen nainen olis jees.- sinkkumies39
Nimimerkki: Sinkkumies39
Ikä (tarkka/20 30 40 jne): 39
Kotipaikka (kaupunki/lääni): Tampere
Koulutus (ei ole pakko kertoa): ammattiopisto
Ammatti (ei ole pakko kertoa): paperiprosessinhoitaja
Harrastukset: kalastus ja pyörällä liikkuminen
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: nainen jolla ei ole ennakkoluuloja- erkki-täti
Enakkoluuloisuus on ihmiseen kuuluva ominaisuus. Ne luulojen kohteet sitten vaihtelevat, riippuen ihmisestä.
Koetko olevasi itse ennakkoluuloton? Mikä on mielestäsi tärkein asia, missä ihmisen tulee olla ennakkoluuloton?
- göööööök
Mutta missä on aisuri-Timpan esittely??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816