Mietin tässä, olemmeko erilaisia, vai onko ryhmäseksiä harrastavien joukossa enemmän kaltaisiamme?
Olemme vaimoni kanssa hieman yli 50-vuotiaita mutta nuorekkaita ja hyvin säilyneitä. Meillä on tällainen "cuckold-harrastus", jossa useinmiten netissä tutustumme naiseen tai mieheen, jonka kutsumme kotiimme tai jonnekin muualla. Valitsemme aina kiltin ja pitkässä avioliitossa olevan miehen tai naisen, koska tällaiset ovat yksinäisiä turvallisempia. Jos kyseessä on mies, niin teemme jossain vaiheessa suoran ehdotuksen, haluaisiko vieras naida vaimoani makuuhuoneessamme, minkä jälkeen vieraan pitää välittömästi poistua. Tämän jälkeen vaimoni sulkeutuu kaksin miehen kanssa ja itse jään odottelemaan toiseen huoneeseen. Yleensä joudun odottelemaan muutaman varvin ajan tunnista kahteen. Vieraan poistuttua pujahdan suoraan alastoman vaimoni viereen ja otan hänet suoraan toisen miehen jäljiltä.
Jos onnistumme löytämään naisen kolmanneksi, niin tapahtumat menevät samalla lailla mutta kuitenkin niin, että jätän hieman "ruutia" omalla vaimollekin.
Olemme joskus harrastaneet kimppaa niin, että olemme kolmistaan samassa huoneessa, mutta tällainen pienoinen salaperäisyys tietämättä tarkkaan toisen huoneen tapahtumista, tuntuu meistä molemmista paljon, paljon kiihottavammalta.
Vaimoa jyystetään juuri nyt
17
1277
Vastaukset
- kato58
Meillä on samanlainen cuckold-harrastus, aika usein olen samassa huoneessa katselemassa kun vaimoani pannaan. Vaimoni saa kaikkein parhaiten mahtavan orgasmin kun minä olen vieressä ja minusta tuntuu myös hyvältä kun näkee oikein läheltä kuinka kulli painuu vaimon sisälle.
- cuck-pari
Meitä kiihottaa eniten juuri olla eri huoneessa, mihin vähän kuulee mutta ei näe. Voi vain kuvitella viereisen huoneen tapahtumia. Itseäni kiihottaa, jos mies on ruma tai lihava. Vaimoani taas kiihottaa ajatella minua erityisen kauniin naisen kanssa. Tässä juhannuksena pääsimme harrastamaan parinvaihtoa tuttavapariskunnan kanssa niin, että vietimme juhannuspyhät 'vaimot vaihtoon' -meiningillä. Ihan kivaa, mutta jotain jäi puuttumaan, koska aktin jälkeen olisi halunnut jatkaa oman vaimon kanssa. Vaimollani oli ihan samanlaiset tunnelmat.
Ehkä se juju on kuitenkin siinä, että sitä vaan haluaa hetken ottaa ja antaa puhdasta ja nautittavaa seksiä vieraan kanssa tietäen oman kumppaninkin nauttivan tilanteesta ja siitä tiedosta, että kohta saa kuitenkin vielä parempaa nautintoa omalta puolisolta.
- Takaaparas
Kaltaisianne harrastajia olen etsinyt, olen kyllä,sinkku mutta harmiton, lihaksikas hyväkroppainen...pks alueelta olisi kiva löytää vakkarikuvio.
- kato58
Luimme viestisi ja mielestämme olisit ihan sopia panemaan vaimoani, vaimoni rakastaa aika rajua seksiä, ottaa mielellään suuhunsa ja haluaa kovaa panoa takaa päin... olis kiva tavata
- Anonyymi
kato58 kirjoitti:
Luimme viestisi ja mielestämme olisit ihan sopia panemaan vaimoani, vaimoni rakastaa aika rajua seksiä, ottaa mielellään suuhunsa ja haluaa kovaa panoa takaa päin... olis kiva tavata
pukeutuuks vaimosi liivisukkin ....pputkiasennusleppakorpi@uukku. com
Tervehdys
Olisin kiinnostunut teistä ja mukavasta seurastanne yhteisen mukavan ajan merkiessä nOLen 47 vuotias herrasmies ja haluaisin alkaa tutustumaan teihin paremmin.
Odottelen viestiänneMiten pääsis kokeileen mää olen 47 sinkku mies ja haluun uusii juttuja
- timotikapuupää
minäpä se nussin kaikki kaksjalkaiset ,,,,,,jopa tikapuut,,odotan tikapuitenne
- Kot_kot_kot
Eikös niissä tikapauissa ole turhan väljä aukko? Kokeilepa kanaa tai kalkkunaa!
tässä olisi viisikymppinen aviossa elävä herrasmies valmiina tositoimiin....
- Kamunen
Tervehdys,hyvä herrasväki:)
Tässä olis "naisvapaaehtoinen"geimeihinne.
Olen kyllä lähemmäs kuuskymppinen,hyvännäköinen ja-hyväkuntoinen.Avioliitossa ja hyvää seksiä, turvallisesti vailla. - Ympäril
Sulle olisi tässä terve, siisti paksu munainen ikäisesi mies naimaan. Toivottavasti paljaalla.
- Kamunen
Huomenta Ympäril,olipa mukava yllätys:)
Missäs me nähtäis?
- Kkfkfkfk
Kyllä täällä harrastetaan myös.Huomenna vaimo menee rakastelemaan 35 vuotiasta todella isokullista komeaa miestä.aah, sitä tunnetta, kun saa työntyä sen jälkeen pilluun, joka on aivan auki ja märkänä vieläkin.
- Varamie
Meillä kun miehellä ei toimi niin välillä saan kapakasta valita nuoren mikä kiinnostaa. Vien hotelliin ja vaikka maksan kun tyydyttää minut, saa kaikkea mitä kotona ei kuvitellut.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019