mulla on kiintymys suhdejäiriö ,olen asunut 10 vuotta sijais perhees ja vihdoin pääsen takas kotiin. en tunne kuuluvani mihinkään. loukkaannyn todella herkästi mutten näytä sitä ulospäin myöhemmin itken kaiken . tuntuu että kaikki vihaa minua ja ettei kukaan välitä. ja en luota kehenkään. se on tosi raskasta ja elämän halu on kadonnut kokonaan:( itken aidosti melkein jokapäivä.
mulla on kiintymys suhdehäiriö
skskld
2
75
Vastaukset
- eikiinni
mulla on kaksi.
- PäiviKem
Oletko jutellut omien vamhempien kanssa asiasta?tuntemuksesi ovat hyvin ymmärrettäviä.Perheesi pitäisi ehkä vaatia jotain terapiaa KELAlta sijoituksen aiheuttamien traumaattisten kokemusten takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699