Onko rauman city-marketissa myynnissä halal lihaa?Jumbo vantaalla joutui ihmisten boikottiin halal lihan myynnin takia.
Halal liha
16
905
Vastaukset
- Possuonparas
Ei ole, eikä tule. Sianläskipihviä naamaan ja sillä hyvä. Jos ei tarjonta miellytä kehoitan muuttamaan lähi-itään.
- Anonyymi
Hyi sianliha on epäterveellistä.Lääkäri kielsi sen
- aus_raus
Juuri näin, jos ei possu kelpaa voi lähteä sinne mistä on tullutkin ja viedä sata parasta kaveria mukanaan.(ja loput saa seurata perässä)
- rahallasaa
Näin on ei muuta kun ulos maasta. Saavat ottaa mukaansa seuraavat Suomalaiset. Läskit, köyhät, Perussuomalaiset, laiskat, vanhukset, vammaiset, vuokralla asuvat, mielisairaat, no oisko tuossa noin suurin piiretein Suomen syöpää aiheuttavat ja kansakuntaamme alas ajavat luuserit. Jos joku keksii lisää, voi jatkaa listaa. Olen siis sopusuhtainen painoltani, varakas omistusasunnossa asuva, tarmokas, nuorehko, kokoomuslainen, mieleltäni terve ihminen. Voi kunpa kaikki olisivat kaltaisiani, olisi suomi ihana yhteiskunta asua, mutta ei. No vedetään me hyväosaiset luusereita perässämme, kunnes heidät poistetaan, niin mihin???
- Rahatpois
Läskit ja vuokralla asuvat saavat jäädä, koska he kartuttavat porvarin kukkaroa.
- riittat
jos et ois trolli niin kyseenalastaisin "mieleltäsi terveen" ja"kokoomuslaisuuden" samassa lauseessa.
- työtönjamasentunut
Luuserit on jo poistettu jaa että mihin?RAUMALLE
- rahallasaa
No niin niin, mihin ne luuserit täältä lähetetään. Kuten tuossa yllä kerroin itsestäni ja statuksestani, voi jokainen ymmärtää, miten vaikeaa minulla on. Björn sanoi, että 80% ihmisistä on idiootteja, luuleeko joku, että minun on niitä idiootteja helppo katsella. Tää on niin tätä, aina meitä rikkaita ja intellektuelleja sorretaan. Niin, juuri nyt nautin shampanjaa, hinta 300 euroa pullo ja ihan hiton pahaa, mutta pakko juoda, status vaatii.
- Vra
Mä luulen että ei ole, ei ainakaan tiukan linjan Halalia. Sehän on Suomessa kiellettyä, eläinsuojelu perustein. Jos laskee suomalaisittain teurastetun naudan ja kalat halaliksi niin toki Cittarissa niitä myydään :)
- Ugala
Mitä tiukan linjan?Samalla tavallahan se tehdään eli päästetää eläimestä veri kurkku katkaisemalla.Muuten luin erään pizzafirmankin käyttävän halal lihaa.
- Lihalogi
Päivitys parempi myöhään kuin ei lainkaan: tiukan linjan halalissa eläintä ei tainnuteta ennen viiltoa. Suomessa kaikki luotetut Halal-myyjät pistää elukalta tajun kankaalle ennen teurastusta.
Citymarketista en tiedä, mutta mikäli raumalaisia naisihmisiä on uskominen, niin mamu-keskuksista saa. Noin HK-sinisen kokoisina pätkinä ja on nannaa.
- Mimmulitipuli
Varmaan siks naiset käy raumal mamujen halal-lihaa nauttimassa HK:n sinisen kokosina pätkinä, ku ei niit kiinnosta paikallisten prinssinakit!
- Ibramim-Abbullar
Kulla pitaa olla halal-liha.Sine voida suoda sika mine ei.
Mine ei ikina suoda sika.Sika ei olla ihmisen ruoka.
Mine suoda vain halal-liha ei muuta mine suo. - Isosika
Joulutoril myydähä hallllaaa- lihaa, meinaan siel joulutoril ming isopoik lait raumlaisil pystyhyhy
- Vaihehe.poik
Raumlaise naise tykkävä halat pakolaiste lihaha ha ha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709