Miten se toimii? Onko siinä kaikki gameboylla ladattavat pokemonpelit automaattisesti, vai pitääkö niitä ladata/ostaa jostain? Paljonko maksaa, ja mistä saa ostettua?
pokemon gameboy?
4
112
Vastaukset
- Color
Ihan perus GameBoy se on ja pelit pitää siihen ostaa erikseen. Pelejä saatat löytää kirpputoreilta, mutta varmemmin niitä saa jostai videodivareista tai peliliikkeistä joissa on myös vanhoja pelejä. En sitten tiedä mitä mallia tarkoitit? itse puhun GameBoy colorista joka julkaistiin 1998.
- pokemonfanittaja
Okei, kiitos! Tiedätkö yhtään mistä minun kannattaisi lähteä sitä etsimään, ja että missä luokassa hinta mahtaa pyöriä?
- poke1235
Mulla ois yks myytävänä hinta ois jossain satasen paikkeil ja saat gameboy colorin ja pokemon goldin ja kaks pelii jos oot kiinostunu pistä emailii Hinkkanen.Jaakko@gmail.com
- entiiäenkäkeksi
Gameboylle tehdyt vanha Pokemon-pelit voi ladata helposti tietokoneelle ja pelata niitä emulaattorilla. Todella monet tekevät niin ja toimivat moitteettomasti. Tietysti on aina parempi ostaa oikea konsoli ja tukea näin pelien tekijöitä, mutta jos et saa ostettua niin se on yksi vaihtoehto. Voin kertoa sulle miten ne hankitaan koneelle jos haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764