On paljon moitittu ja halveksittu Malmin sairaalaa olen kuitenkin erimieltä. Siellä on erittäin ystävällinen ja osaava henkilökunta Aina löytyy poikkeuksia. Yhtä
minä ihmettelen Miksi Jaakkola Osasto 1 johtava lääkäri on laittanut meidät PIRKON PIRSSIN Mustalle listalle On pyytänyt KELA keskusta pistämään meidät kieltoon että meille ei saa antaa kyytejä Osasto 1-seltä Nyt ilmeni että kun meidän hyvä vanha asiakas kirjoitettiin ulos hän pyysi soittamaan PIRKON PIRSSI niin Jaakkola ilmoitti että PIRKON PIRSSI ei astu tänne osastolle Mielestäni emme ole osasto1 . olleet mitenkään poikkeavia, eivätkä he mitä kohtaan. Niinpä haluasin että saisin jonkinmoisen selityksen. meille kelpaa huonokin. Ei ole ennen sattunut vastaavaa PIKON PIRSSIN puolesta Erkki Fagerholm
Hyvinvointi ja tyytyväisyys
erfaglm
1
186
Vastaukset
- Etuilu_lahko_ko
Sellaisia ne on. On ne sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699