Samsung tablettin paluunäppäimeen valo

selkeempi

Minulla on Samsung Galaxy4 tabletti 10.1. Minulla on välillä vaikeuksia nähdä mustassa tabletissa paluunäppäin. Onko jotain sovellusta tai tabletissa itsessään valon säätöä, jotta näppäin näkyy paremmin

8

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleolemassa

Ei ole sellaista mutta säätö voi olla näytön asetuksissa.

• selkeempi

Juu huomasin että olin asentanut tablettiin Helppokäyttöisyys kohdasta Apuvalikon jossa on Paluu toiminto

• eivittutaas
        selkeempi kirjoitti:

Juu huomasin että olin asentanut tablettiin Helppokäyttöisyys kohdasta Apuvalikon jossa on Paluu toiminto

LOL. Helppokäyttöasetukset ovat vanhuksille ja vammaisille. Kumpi olet?

• fdsafdsa

"Minulla on välillä vaikeuksia nähdä mustassa tabletissa paluunäppäin."

Siinä on krominen kehys ympärillä ja sen tuntee sormillaan. Lisäksi se on aina keskellä alareunassa, joten miten sitä voisi olla löytämättä ja miksi se ylipäätään pitäisi nähdä? Onko sinulla WC:ssä jokin pyllyvalaisin, että näet mistä pyyhkiä?

• eiikinäSamsungia

Samsungin tekniikka on outoa muissakin laitteissa kuten tv valikot.

• Lapsi75

Katsoin lehteä OMA AIKA 11-12 2014.
        Lainaus s. 80: "Se sopii kaikille. Ruutua oppii hetkessä tökkimään sormella niin pikkulapsi kuin tämän isovanhemmat."

Voisiko joku lapsi tai isovanhempa kertoa miten saan äänen pois kuvakkeista? Samsung Galaxy Tab A on kyseessä.
        Ensimmäinen tökkäys korostaa ja ilmoittaa englanniksi toiminnon nimen, sitten kaksoisnäpäytys antaa valikon... tätä rataa etenee, mutta puhe säilyy ja kaksoisnäpelöinti.

• fdsafdsa

Älä töki sitä laitetta, vaan paina sormi päälle ja odota

• Surkea

Miksi ihan kaikki APPLEN PäIVITYKSET ovat maksullisia lisäpalveluita.Helpotuksia ei tuonut edes tämä IOS 8,4:n päivitys.Rahastuksen makua tuntuu olevan kyseessä tässä APPLEN SIKAILUSSA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31