Kaikkien aikojen toiseksi kylmin kesä?

AlatalonMuija

Siihen on hyvät mahdollisuudet. Hellepäiviä ollut 4. 1962 niitä oli kolme, seuraavaksi kylmintä oli 1987 jolloin hellepäiviä oli 10.
Ja heinäkuusta luvataan kylmää..

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PierreReview

Ja mikäli loppujen lopuksi kesä 2015 olisi kaikkien aikojen kolmanneksi helteettömin kesä, alarmistit tulevat juhlimaan sitäkin torjuntavoittona ...

Ajatelkaapa, mittaushistorian "kuumin" alkuvuosi globaalisti, Suomen kaksinkertaisella nopeudella muuhun maailmaan nähden "lämpenevä" ilmasto ... Sloganit kumisevat tyhjyyttään.

• villaböögä
    • sd75ytj
      • fd643tjy

Kaiken kaikkiaan fossiilien polttamisesta aiheutuu 1 C lämpeneminen, josta puolet on jo toteutunut. Toinen puoli toteutuu tulevan vuosisadan aikana ja viimeistään sitten, kun aurinko palaa normaaliin päiväjärjestykseen.

• EelisPermanen

Eiköhän kesän keskilämmöstä katsota kuitenkin tuleeko toiseksi vai kolmanneksi vai kahdeksanneksitoista kylmin kesä. Hellepäivätilastot kertoo maksimeista.

• jäätävääkeliä

Äälis vaihtaa katsantoaan aika usein.

• EelisPermanen

Kerro vaan mikä kommentissani meni väärin.

• PerseHuurre

IS: Shokkiuutinen lämmintä säätä odottaville: Lähimmät hellemassat yli tuhannen kilometrin päässä. Seuraavan kahden viikon aikana lämpötilat käyvät etelässä parhaimmillaan kahdessakymmenessä asteessa. Maan keskiosissa liikutaan viidessätoista ja pohjoisessa taistellaan, päästäänkö edes yli kymmenen asteen rajan.
      Erityisen kylmä päivä on odotettavissa ylihuomisesta sunnuntaista.

Hurahuhhahhei, on meillä lämpeneminen päällänsä!

• lh57fj

Paikallinen säätila muutoksineen ja ihmisen aiheuttama globaali lämpeneminen (AGW) ovat eri asioita.

• NiinTaitaaOlla
        lh57fj kirjoitti:

Paikallinen säätila muutoksineen ja ihmisen aiheuttama globaali lämpeneminen (AGW) ovat eri asioita.

Toinen esiintyy todellisuudessa, toinen vain paperilla ja tietokoneohjelmissa.

• hohhoijaaaa

Maailmalla on jatkuvasti normaalia LÄMPIMÄMPÄÄ. Pienen Suomen säätila ei kerro ilmastonmuutoksesta yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1849
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1171
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe