Kuinka pudottaa 30 kg viikossa
dietti paino
13.07.2015 4 286
Mies, jolla on vuosia ollut ongelmia ylipainon kanssa soitaa yhtiöön ja ostaa ohjelman pudota 5 kg 5 päivässä. Seuraavana päivänä koputetaan ovelle, mies avaa ja näkee todella nätin tytön ilman vaatteita, vain lenkkarit jalassa.
Hän on yksi edustaja ja hänellä on kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ". Tyttö karkaa juoksuun ja mies lähtee epäröimättä perään...
Sitten muutaman kilometrin jälkeen mies väsyy, ei jaksa enää ja luovuttaa. Sama tyttö ilmestyy seuraavat 4 päivää ja aina sama homma. Viidentenä päivänä mies punnitaan ja hän huomaa, että paino on laskenut 5 kg kuten luvattiin.
Seuraavana päivänä mies soittaa yritykseen ja ostaa ohjelman "Pudota 10 kg ja 5 päivässä". Jälleen seuraavana päivänä koputtaa ovelle tyttö, joka on enemmän seksikäs ja kaunis, mitä hän on nähnyt koko elämänsä aikana.
On jälleen täysin alasti ja hänellä on vain tossut sekä kyltti, jossa lukee " jos jään kiinni, olen sinun ".
Mies lähtee nopeasti perään. Mutta tämä tyttö on erittäin hyvä kuntoinen ja vaikka mies kuinka yrittää, ei saa häntä kiinni. Sama toistuu seuraavat 4 päivää ja mies on yhä paremmassa kunnossa. Viidentenä päivänä mies punnitaan taas ja hän on pudottanut 10 kg kuten hänelle luvattiin.
Ja taas hän soittaa yritykseen, pyytää ohjelman pudota 25 kg ja 7 päivässä. " oletteko aivan varma? Tämä on meidän rankin ohjelma !" - kertoo edustaja puhelimessa. Mies sanoo " kyllä, minusta ei ole tuntunut näin hyvältä vuosiin."
Seuraavana päivänä jälleen koputetaan ovellesi, ja siellä on iso ja lihaksikas mies, täysin alasti (jäsenen kanssa valtava) vain juoksutossut jalassa. Ja hänellä oli kyltti, jossa luki "jos saan sinut kiinni, olet minun!"
Mies menetti 30 kg sillä viikolla!!
Laihdutusohjeita miesväelle
6
<50
Vastaukset
- MOTIVAATIO
se on, mitä tarvitaan!
Tän laitoin nyt ihan vain huumorin ja naurun takia, sillä eihän 7-kymppisten pidä enää laihduttaa, eikä mielestäni muidenkaan.
Itse olen ollut aina laihdutuskuureja vastaan, parempi syödä terveellisesti.
Lehdet vain yhteen aikaan pitivät sitä aihetta aina keväällä esillä.Minä olisin lopettanut jutun siihen, kun seitsemän neitsyttä luvattiin taivaassa ja kuntoilu loppui kuolemaan.
Olihan siellä taivaassa ne seitsemän neitsyttä, joista kuntoilija innostui kovasti, mutta heillä ei ollut sitä pimppiä?- niinpähämpä
ja samppanjapullon pohjassa taas oli reikä.
MItäpä tässä muuta kun makeat naurut!
- Mummeliminä
Niinpä! Sama täällä. Vatsajumppaa.
Sanotaan, että jos viimeksi sängyssä illalla muistat niin naurattavan jutun, että kasvosi lientyvät hymyyn ja vatsasi hytkyy, niin saat tosi hyvät unet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049