Moi kaikki Kuorsaan todella kovaa ja olen koitanut kuorsauksen estäviä lääkkeitä/suihkeita kun kokeilin yhtä niistä otin videolle tulokset Kuorsaan entistä kovempaa ja sama juttu muina päivinä enkä ole todellakaan lihava olen sinkku mutta herään todella usein siihen ja kun olin kaverilla yötä niin se sano että kuorsasin ihan hirveän lujaa auttakaa
Kuorsaan todella kovaa
kovakuorsaaja
1
153
Vastaukset
- kuorsataankovaa
Joo eli kuorsaat siis mutta kuorsaatko niin lujaa että naapur sen tulee sanomaan.
Meilä oli tiilirivitalo ja mummo nukkui seinän takana,kuorsaaminen kuului selkeästi läpi meille,ja emme todellakaan olleet nipoja koska olimme itse tuolloin nuoria alta 20 v.
Isekkin kursaan joskus ja herään siihen,on se melkoinen ääni,vaimo nyt tietenkin potkii kylkiin että että hiljaa siinä,no eihän se kauaa auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690