mikä idea on esittää naista netissä?
sxth on betonipedofiili
8
259
Vastaukset
Esitänhän minäkin älykästä ja se menee sinuunkin aivan täydestä.
- DDRsssä----
.
"DDR:ssä hän olisi ollut tietenkin mikrofonibetonipedofiili?????????"
"Russian Concrete" (a DDR-saying): 1/3 sand, 1/3 cement, 1/3 microphones."
http://www.imcdb.org/vehicle_436641-Ford-Cortina-1965.html
har!11
. - sxth
Miksi ei? :)
- Concretiaa----
.
"Hän haluaa olla concreettisesti betoni"
har!11
.
- Anonyymi
.
"
"
mikä
mikä
maa. Mitä helvettiä tämä tällainen mustamaalaamisviesti tekee täällä jos kerta munki puhdas vanhan porukan keruuviesti poistettiin!?! Eikä siltikään oo saatu käyttäjätunnusta vaihdettua joka on väärin mitä nämä em. yhteensä :D Voi teitä ylläpitäjiä mitälie!
- Anonyymi
Mikset saanut vaihdettua nikkiä?
Ei kai se mitenkään oo mahdotonta luoda uutta?
Huomasin et oli poistettu sun aloitus en ehtinyt näkemään keneksi epäilit mua :D Anonyymi kirjoitti:
Mikset saanut vaihdettua nikkiä?
Ei kai se mitenkään oo mahdotonta luoda uutta?
Huomasin et oli poistettu sun aloitus en ehtinyt näkemään keneksi epäilit mua :DMoi muru! Ei tässä nyt mitään tarvi vaihtaa tai luoda uutta, ku ongelma on se miten ei käyttäjätunnus vaihdu tuohon nikkiin joka lukee tuossa yläpuolella tätäki kirjoittaessa.. hyvin ärsyttävää paskaa. Sehän silloin joskus poisti sakkia tältä palstalta ylipäätään, ku lähti ne kaikki kirjoituksien muokkaus- ja poistojutut kokonaan.. myönnän itsekki lähteneeni sen takia, eikä taida meno olla muuttunu juurikaan sen jälkeen. Mutta! Paljo on kuule palautunu kirjoittajia mieleen jeeeeee! <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774