RAAKAINEET TÖINEEN ALV PERUS HAMPURIALAISEEN 30 SENTTIÄ.HUUMORI LUJILLA TARJOUS VÄLILLÄ 2e tv mainonta NORMAALI HINTA 3,50e.ARVAA KANNATTIKO MUUTAMA GRAMMA VEHNÄJAUHOJA SEKÄ JÄNNETTÄ JÄÄHILETTÄ KUTTERIN LÄPI ps unohdin mausteet
HAMPURILAISEN HINTA
4
73
Vastaukset
- ruokakomero
joo saahan lidistä 4kpl samoja vehnäpullia 4kpl,ja saksalaiset jänteet 1e'
tosin kylmänä - liibalaluabaa
Ronald McDonakd näköjään varjelee mainettaan niin tarkkaan että omilla kotisivuilla ei voi antaa palautetta. Eläköön Amerikan ihmeellinen maa
- mäggäriin
Aika outoa, koska itse ainakin voin mäkkärin sivuilla antaa palautetta, siellä on ihan kohta sitä varten. Etkö osaa lukea ?
- whatnot
Nähny kyl omin silmin miten ne pakaste pullat ym mömmöt seisoo abc:n varastokäytävil pitkin poikin huonelämmös. Se siitä katkeamattomasta kylmäkuljetuksesta. Siitä sit ammattitaidottomat a'10€/h "kokit" vääntää mättöö. Turha on itkeä asiakaskatoa kun pennut kyökis "chef mikella" pakasteista jotain syötäväksi kelpaavaa yrittävät vääntää. Lapsiparat . Ja hävetkää esim. Satakunnan osuuskaupan miljonääri kapitalisti pomot. Phyi. Haistakaa kalsareitanne. Yök.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774