huojaus voitteko auttaaa?

Shjskdkdjd

Maksoin tori.fi kautta lähetin tilille rahat hän lupasi postittaa ? Muttei postita rahat tånään siirretty saa maanantai yöllä varmaan? Eri tili kuin minulla miten saan lakkautettua ettei hän saa rahojani?

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silivili

Sama juttu kävi mulla jo viikko sitten. Maksoin summan henkilön tilille, onneksi aika pienen. Ei ole maksamaani lähetystä tullut postiin. Monta tekstiviestiä olen numeroon laittanut ja kysynyt asiasta. Voitte arvata ettei ole viestiin vastannut. Aionkin tehdä henkilostä tori.fi:n ilmoituksen, koska tiedän nimen ja sitten myös rikosilmoituksen nettiin.

• Postiennakko

Älkää hyvät ihmiset toimiko noin!!!! Aina postiennakko olitpa ostaja tai myyjä!!! Ostajana voit varmistaa että saat tuotteen ja myyjänä varmistat että saat rahat. Mulla toiminu kumminkinpäin

• Kauppaatehny

Ainut varma tapa myyjänä saada rahat on etukäteismaksu tai käteinen noudettaessa. Postiennakot tahtoo jäädä lunastamatta enkä itse ainakaan enää vuosikausiin ole lähettänyt kuin erikoistapauksessa kokeilumielessä jotain pientä kirjeessä menevää koska silloin turhia postikuluja ei tarvitse maksaa niin paljoa kun lähetys palautuu takaisin.

• silivili

Niin se taitaa olla että ei ole mikään niinkuin ennen. Ennenvanhaan kyllä piti kutinsa se asia että jos jotain oli sovittu niin kyllä se myös piti. Täällä etelä-pohojanmaalla se ainakin oli niin. Mutta Turuus on vissihin vähän eri tyyli. Jos tuo naisihminen nyt yleensä edes Turun seudulta oli niinkuin sanoi, joka muakin nyt sitten vedätti eli petti. Niin kumminkin uskon että kyllä se sen petoksensa vielä nahoosnansa tuloo tuntemahan. Näin on näreet!

• kusmutter

Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
      Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero.

Postiennakoilla saa heittää vesilintua, en myy mitään muuten kuin nouto tai rahat tilille ja paketti postiin jaksa odotella viikko kaupalla tavaroita takaisin kuin niitä ei haeta ja kalliiksikin tulee.
      Kun tuote on oikein hinnoiteltu niin voi lyödä luurin koukkuun vänkääjille ja odottaa seuraavaa asiakasta.

• kusmutter

Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
      Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero.

• minäitseheihei

googleta sinä pääsi perseeseen ja osta tietosanakirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe