huojaus voitteko auttaaa?

Shjskdkdjd

Maksoin tori.fi kautta lähetin tilille rahat hän lupasi postittaa ? Muttei postita rahat tånään siirretty saa maanantai yöllä varmaan? Eri tili kuin minulla miten saan lakkautettua ettei hän saa rahojani?

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silivili

Sama juttu kävi mulla jo viikko sitten. Maksoin summan henkilön tilille, onneksi aika pienen. Ei ole maksamaani lähetystä tullut postiin. Monta tekstiviestiä olen numeroon laittanut ja kysynyt asiasta. Voitte arvata ettei ole viestiin vastannut. Aionkin tehdä henkilostä tori.fi:n ilmoituksen, koska tiedän nimen ja sitten myös rikosilmoituksen nettiin.

• Postiennakko

Älkää hyvät ihmiset toimiko noin!!!! Aina postiennakko olitpa ostaja tai myyjä!!! Ostajana voit varmistaa että saat tuotteen ja myyjänä varmistat että saat rahat. Mulla toiminu kumminkinpäin

• Kauppaatehny

Ainut varma tapa myyjänä saada rahat on etukäteismaksu tai käteinen noudettaessa. Postiennakot tahtoo jäädä lunastamatta enkä itse ainakaan enää vuosikausiin ole lähettänyt kuin erikoistapauksessa kokeilumielessä jotain pientä kirjeessä menevää koska silloin turhia postikuluja ei tarvitse maksaa niin paljoa kun lähetys palautuu takaisin.

• silivili

Niin se taitaa olla että ei ole mikään niinkuin ennen. Ennenvanhaan kyllä piti kutinsa se asia että jos jotain oli sovittu niin kyllä se myös piti. Täällä etelä-pohojanmaalla se ainakin oli niin. Mutta Turuus on vissihin vähän eri tyyli. Jos tuo naisihminen nyt yleensä edes Turun seudulta oli niinkuin sanoi, joka muakin nyt sitten vedätti eli petti. Niin kumminkin uskon että kyllä se sen petoksensa vielä nahoosnansa tuloo tuntemahan. Näin on näreet!

• kusmutter

Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
      Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero.

Postiennakoilla saa heittää vesilintua, en myy mitään muuten kuin nouto tai rahat tilille ja paketti postiin jaksa odotella viikko kaupalla tavaroita takaisin kuin niitä ei haeta ja kalliiksikin tulee.
      Kun tuote on oikein hinnoiteltu niin voi lyödä luurin koukkuun vänkääjille ja odottaa seuraavaa asiakasta.

• kusmutter

Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
      Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero.

• minäitseheihei

googleta sinä pääsi perseeseen ja osta tietosanakirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31