Lipsahdin vahingossa kirjautuneeksi. Kyllä nyt kelpaa!
Palstalipsahdus
19
<50
Vastaukset
Sattuu sitä joskus niinkin päin.
Minä jo miltei aloin tottua siihen, että päin pärstää väitettiin, etten ole kirjautunut, vaikka tekstin alapuolella komeili Venlastiina sinisin kirjaimin.
Oho! Lipsahti tuo aika, kun käly soitti ja juttua piisaisi...- taas-tällä
Minä tässä toivun tuosta luiskahduksestani. Aika tömähdys tuo oli tottumattomalle.
nYT VOIKIN SITTEN KIRJOITELLA IHAN MITÄ VAAN , mIELESSÄNI ON SE --KUN OLIN VARAUTUNUT PÄÄSEMÄÄN MÖKKIVIERAILULLE TÄLLÄ VIIKOLLA MUTTA EI OLE TULLUT KUTSUA --EIKÄ YLLÄTTÄEN OIKEEN VOI MENNÄ AJOMATKA ON MELKEIN 4 TUNTIA EDESTAKA --
sIELÄ ON SAUNA JA SE OLIS OLLUT JUHLAA -- mUTTA TYTÄR JONKA MÖKKI SE ON VIETTÄÄ SYNTTÄREITÄ LAUANTAINA --JA ON NYT MUUTA TOUHUA KUN PASSATA ÄITEMUARIA - nÄI SE MENEE ,MELKEIN AINA .
oho tulipa isolla --noinpaljon taitaa kenkuttaa -- maheen
Ullamirjami vielako sina ajelet yksin noin pitkia matkoja,en aja ollenkaan
maheen kirjoitti:
Ullamirjami vielako sina ajelet yksin noin pitkia matkoja,en aja ollenkaan
Nyt huomasin että olet maininnut minut kun avasin sen Kirjautumisen vieressä olevan " kellon " ja sieltähän tämä " maheen " kysymys tulikin -- Niin siittä minun Lauantaisesta 25/7 autoreissusta sinne tyttäreni 58 vuotissynttäreille ,
Tuli pieni (suuri) väärinkäsitys -- ja kysyit , että ajanko vielä autoa .
Vastaan, että en ole edes ikänä omistanut sellaista rakkinetta -- Pelkääjän paikalla olen kyllä istunut --
Mutta sen nyt voin sanoa että nuorena hurjana olen kyllä ajanut ilman korttia ---mieheni on istunyt vieressä -- ja monasti ---.kun mentiin kesämökille Ulkomaille Teiskoon .
Minulla lipsahti ovi kiinni eilen lähtiessäni asioimaan. Avain jäi sisäpuolelle, mutta alhaalla oli onneksi ilmoitustaululla nr. johon voi soittaa huoltoyhtiölle. Huh, kalliiksi kävi 60 € aukaisusta, joten nyt on avain koko ajan kaulaketjussani.
Avainlapseksi tässä tuntee nyt itsensä, mutta kunhan kotiinsa pääsee!- Varis-ko
Tuo "variksen" varaaminen onkin tärkeä juttu. Avain riippuu kaulassa lähes huomaamatta, yhtä tärkeänä kuin silmälasit päässä nukkuessa (minulla).
Aina suosittelen naapurille, lähellä asuvalle ystävälle tai lasten luokse viemään "variksen" eli vara-avaimen.
- Makriina.ek
"Virheellinen käyttäjänimi tai salasana", joten taas eekoona.
Koskahan kirjautuminen viimeksi onnistui? Ei siitä ihan hirveän pitkä aika ole.
Tuntuu aina sitten niin pollealta. No, aika harvoin. Ei pidä päästää ylpistymään. Suomea on mainostettu tälläkin palstalla maana, joka ei ole riistänyt naapureitaan eikä Suomi ole myöskään koskaan ollut siirtomaaherrana riistämässä afrikkalaisia.
Näin onkin asia.
Mutta kehitystyötä Afrikassa on Suomi tehnyt, Tansanian ujamaa-projekti on suomalaisten ansiota. Tansania on 1960-luvulta asti ollut innokas vastaanottaja suomalaisten antamalle kehitysavulle.Tuo tuli mieleeni luettuani Kreeta Karvalan blogia Iltiksessä,
muistanette tämän henkilön,
"Jälkiviisaissa" tutuksi tulleen, järkevän ja mielenkiintoisen juttelijan.
Tässä yksi hänen blogeistaan, nimeltä Kiitos Suomi:
http://blogit.iltalehti.fi/kreeta-karvala/2015/06/03/kiitos-suomi/- Makriina.ek
Merilii kirjoitti:
Tuo tuli mieleeni luettuani Kreeta Karvalan blogia Iltiksessä,
muistanette tämän henkilön,
"Jälkiviisaissa" tutuksi tulleen, järkevän ja mielenkiintoisen juttelijan.
Tässä yksi hänen blogeistaan, nimeltä Kiitos Suomi:
http://blogit.iltalehti.fi/kreeta-karvala/2015/06/03/kiitos-suomi/Minusta hän on Jälkiviisaiden mielenkiintoisin osallistuja. Hän on kohteliain keskustelija, ja usein suulaat miehet estävät hänen puheensa. Hän ei kuitenkaan koskaan tunnu harmistuvan keskeytyksestä, vaan jatkaa tyynesti kun taas saa puheenvuoron.
Jälkiviisaat muuten on yksi parhaista infolähteistä näinä aikoina. Muutamalla lauseella avataan monia asioita ymmärrettävään muotoon ja näytetään jokin uusi näkökulma ajankohtaisiin asioihin. - Silmätlupsuu
No kommentoin kuitenkin -- On se pikkusen hakuammuntaa tämä kun ei Ruuneperi antanut paremmin aihetta - täälä kun ei voi ketään syyttää että olis niinkun aiheesta lipsunu.
Sormeni lipsuu usein A:n viereen ja tule suurella -- kukaan ei moittinut -- .Ja muutenkin --kun ei täälä ole madollista enään korjata jälkeenpäin voi
lipsua useinkin ainakin minulla
U;M - Makriina.ek
Silmätlupsuu kirjoitti:
No kommentoin kuitenkin -- On se pikkusen hakuammuntaa tämä kun ei Ruuneperi antanut paremmin aihetta - täälä kun ei voi ketään syyttää että olis niinkun aiheesta lipsunu.
Sormeni lipsuu usein A:n viereen ja tule suurella -- kukaan ei moittinut -- .Ja muutenkin --kun ei täälä ole madollista enään korjata jälkeenpäin voi
lipsua useinkin ainakin minulla
U;MKahvipöytäkeskusteluksihan tätä palstaa nimitetään. Siinä aiheet ovat iloisessa sekamelskassa. Sellainen rönsyily onkin juttelun idea.
Hyvillä mielin, ei edes sada, aamukahvit juotu, ja Makriina ei päässyt enää takaisin kirjautumaan, niin että ei ole enää syytä ylpistyä.
- maheen
Kokeilen jos paasen tanne en muista edes nimeani
- Makriina.ek
Hei maheen!
Yrittänyttä ei laiteta, sanoo sananlasku. Se on ilmeisesti kannustava lause, mutta meikäläinen ei ymmärrä sen sisältä. tarkalleen. Mihin "ei laiteta"? Osaako joku valaista.
Meikä ei jälleenkään päässyt kirjautumaan. S24 pottuilee mulle.
- Kat-leija
Lipsahdan minäkin ketjuun tämän ihmettelyni kanssa, vaikka minulla ei palstalle pääsyn kanssa ongelmia olekaan. Olen oppinut nuo pikkuteput, joita joskus tarvitaan.
Luin tämmöisen värssyn tämän päivän lehdessä olevasta kuolinilmoituksesta. "Enkeli pappan ohi kulki, hiljaa pappan silmät sulki."
Täällä lounaisosassa Suomea olen huomannut tuon erikoisen pappa sanan taivutuksen, jotenkin tuo tällaisen alkujaan itäsuomalaisen korvaan särähtää. Minusta yhdellä p:llä tuo kuuluisi lausua ja kirjoittaa.
Voisiko joku äidinkielen säännöt osaava opastaa minua näissä mietinnöissäni, että onko tuo johonkin murrealueeseen kuuluva, vai kaikkiko noin väärin tuon pappa sanan taivuttavat.
Näin Wiki:
https://fi.wiktionary.org/wiki/pappa Maheelle kirjoitin vastauksen se tuli sinne perään kun kysyit >>><<<( *o *)25/7 ---?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1032944En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361849- 101844
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3881701Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039