hyväntekijät

mikäneuvoksi

Naiskaksikko tarvitsi jälleen vettä. Siinä lähes sata vuotias vanhus halusi lahjoittaa kukkarossaan olleet setelit janoisille ystävilleen. Kuinka kauan tällainen toiminta ylipäätään kotoutus mielessä sallitaan. Virkavalta tietää varmasti kiinni otettavat nimilläkin. Prostituutio on jo saatu lain piiriin entä jatkuvat ryöstöt?

6

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvidvalte

hai olisko ollu kansallispukusiiiiiiiiiiii

• hyvänen-aika

Rasismia! Minkäs sille voi, kun hyväsydämminen vanhus haluaa lahjoittaa vähän rahaa janoisille ystävällismielisille ihmisille.

On kovasydämminen sisar, jos kieltäytyy ja pahoittaa vanhuksen mielen. Eihän vanhus niin aina muista tyrkyttäneensä pikku summia.

• 4080

Pitäisikö siihen lisätä sinun suosiman sanonnan muutaman vuoden takaa. käräjillä tavataan!

Olisiko jo aika sinunkin opetella elämään normikansalaisena itse olet hyväksynyt Vennamoiden ja Soinin pettämislinjan ainut jolle voit olla katkera näkyy peilistä.
        P:S mene nyt syksyllä aikuisopistoon lukemaan ruotsia ja englantia niin tietäisit mitä eroa on koneella käännetyyn.

• 1998
        4080 kirjoitti:

Pitäisikö siihen lisätä sinun suosiman sanonnan muutaman vuoden takaa. käräjillä tavataan!

Olisiko jo aika sinunkin opetella elämään normikansalaisena itse olet hyväksynyt Vennamoiden ja Soinin pettämislinjan ainut jolle voit olla katkera näkyy peilistä.
        P:S mene nyt syksyllä aikuisopistoon lukemaan ruotsia ja englantia niin tietäisit mitä eroa on koneella käännetyyn.

Ootko sä joku sosdemi?

• koneellinen

Pitääkö käyttää konetta kielenkääntämiseen ? Oletko eksynyt aivan väärään osioon, kun tällä sivulla selviää aivan tyydyttävällä Suomella. Sen, kun käännät koneella.

• 1917

Kyllähän eräät typerykset käyttää kuten sinä ja luulet olevasi kielimies olet ainoastaan kylähullu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60