http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/homot-pääsevät-partionjohtajiksi-yhdysvalloissa/ar-AAdzRaL?ocid=HPCDHP
Maailman meno on ihan perseestä
7
<50
Vastaukset
- kjhguytr
Se on juuri sitä, onko mitään järkeä kun aseet, seksi ja huumeet ovat ateistien suurimpia juttuja mitkä pyörittävät maailmaa.
Kehityksen suunta on oikea. Toivottavasti hyväksyvät pian ateistitkin mukaan.
- UskonTyhmyys
Toivon todellakin että nimimerkkisi konkretisoituu pikimmiten.
Ja näyttäähän se maailman meno olevan perseestä, jos sitä uskovan tavoin aina vain persereikänsä avulla tarkastelee ja tirkistelee. Kannattaisi tarkastella aivoilla, mutta niitähän uskovilla ei ole.
Ja tietenkin se uskovia korpeaa, jos ihmisoikeudet ja tasa-arvo lisääntyvät edes jossakin ja edes joillain elämän osa-alueilla, koska eihän moisia saastaisia syntejä kuin tasa-arvo ja ihmisoikeudet kukaan oikea uskova hyväksy eikä raamattukaan ollenkaan tunne. - Reddington
Olihan se Paden- Powellkin homo...
- fda
Uskontosiko on tehnyt elämästäsi noin mälsää, että haluat kuolemaa. Onko totuus sinulle niin raskasta vai se, että olet elänyt valheessa?
Nimimerkkihän se paljastaa, miksi uskovainen voi olla iloinen vain käskystä, ja ilmeisesti on myös iloinen ainoastaan käskystä.
Tuohan on iloinen uutinen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796