Perutaan todennäköisesti,vain 69 lähtijää joten se siitä.Tosin miksi vitussa änkeä EM kansallinen ralli sekä 4 sprinttiä samalle viikonlopulle.
Vuokatti ralli
11
54
Vastaukset
- hjkjj
ja mitä se lahtiralli siihen kattoon. ei sinne porojen sekaan sen enempäää väkeä olis tullut.
- halooo65
ajetaanko tätä edes?
- vuokattisucks
Lähtöluettelo julkaistu ajallaan mutta esim kilpailijaohjetta ei vieläkään. Lähtö klo11 ja maali klo18, ajettavaa huimat 40 km. Saa syödä tauolla lounaan ja päivällisen. Huhu kertoi että kaksi erikoiskoetta kahteen kertaan. Kuvastaa hyvin myös akk:n suhtautumista sarjaa kohtaan, harmi homma. Toivottavasti perutaan.
- ååkkelönd
pätkien sulkuja esille
- sahataansahataan
Pätkätki vois laittaa esille... huikeet kaks
- vuokattifuks
Kaksi turvesuotietä. Rallinajoa kainuulaisittain?
- Rallijoukahainen
Turvesuotietä? Nyt kuulostaa offroad-reitille....voi helvetti! Ennen kun maine menee niin kannattais varmaan perua koko kisa
- hyvinsalainenreitti
Jopa reittimestari ei taida tietää reittiä tällä kertaa.
Ehkä tietää ehkä ei. No sinne ei kuitenkaan tule lähettyä. Lähempänäkin löytyy katseltavaa.
- Piilosa
Hyvin on pysyny salassa näköjää ku ei oo tietoo ! ;) hyvä näin..
- Rallipena
Kyllä kisa ajetaan ihan suunnitelman mukaan. Kilpailijaohje on julkaistu KITI:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969