Ei ole ollut näin huonoa kesää tehdä autoremottia.
Varsikin kun pitäisi auton paikkamaalaus hommia saada tehtyä ja muutakin remonttia.
Kun remontit joutuu tekemään pihalla, vettä sataa lähes joka välissä, sää on kalsea ja kostea.
Pressukatosta en ole alkanut väsäämään, vaikka alkaa vähitellen tuntumaan, että sellainen on pakko rakentaa, ei auton remonttihommista muuten mitään tuu, kun vettä tihuttaa lähes jatkuvasti.
Taivas on ollu pilvessä suurimman osan kesästä, ettei kukaan enää muista miltä se aurinko näyttää, että joutuu netistä katsomaan auringon kuvaa.
Jos ei olis mitään autoremonttia ja muita remonttihommia, niin varmana aurinko paistaisi keskellä yötäkin.
Huono kesä autoremonttihommiin
Vesipöhö
3
66
Vastaukset
- Kititjämähtää
On niitä ollut joka lähtöön, jos remppakokemus on vähän reilumpi.
Eikä se hellekkään ole hyvä remonttisää. - ruoste_veke
Niinpä. Onneksi yhden ruostesuojauksen ehdin toukokuussa tehdä. Yhden oven alaosan peltiä meinasin korjata ja ruostesuojata. Nyt näyttää parempi aika olevan. Siltikin, kannattaisko 20 v vanhan Corollan ovea irrottaa ja hoitaa homma sisätiloissa?
- 340m3
Mulla ei ole ollu kelien puolesta ongelmia.
Hallissa sateensuojassa voi puuhata uhtä ja toista.
Nosturinnokassa.
Suurempi ongelma on ollu nuo halut, mistähän niitä sais työhaluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784